Thursday 7 January 2016

2016 resolutions and plans

Vystavil Cler v 15:21
K příležitosti novému roku, jsem si řekla, že nebudu pozadu a dám si taky pár tech předsevzetí no. A vlastně bych ani neřekla, že jsou to předsevzetí, spíš je to jen pár věcí, kterých bych se chtěla držet. Nic zase tak převratnýho. A když mám dneska můj první proper day off od minulé středy, L je v práci a já nemám vůbec nic jinýho v plánu tak tady to máme... Dáváte si předstevzetí??

6tag_060116-15596659

ŠETŘENÍ - tak tohle je můj úplně nejhlavnější cíl tohoto roku. Jelikož všechny aupairs moc dobře ví, že z platu aupair se dá těžko vyžít natož něco ušetřit, no ale kdo čte můj blog tak ví, že už aupair nejsem a teďka mám full time job, takže teďka už se na nic vymlouvat nemůžu. A třeba už se příští rok budeme moct s L nastěhovat spolu.

JÍST ZDRAVĚ - a záměrně jsem nedala, že chci zhubnout. Chci, ale nebudu to hrotit. Vůbec ale. Zjistila jsem, že se mi daří mnohem víc, když hubnutí není priorita a jím prostě tak jak mám, nepřejídám se a občas si doma zacvičim na koberci, ideál a žádnej stres. Nemyslet na to, že tohle nesmím sníst a pak mít výčitky, tak tohle vůbec. Spíš se chci zajímat i složení jídla, vyhýbat se palmovýmu oleji ( ano už i já) jíst hodně zeleniny a ovoce. Dokonce se zajímám i o veganství.

6tag_070116-1226576tag_070116-130759

VLASY, NEHTY, PLEŤ - jedno z mých dalších největších předsevzetí. Vlastně trochu souvisí s tou stravou. Chci hlavně zapojit více péče do mé denní rutiny, vyzkoušet pár masek, omezit žehlení a mazat se krémem! Protože jich mám teď po vánocích milion a vždycky na to zapomínám.

ORGANIZOVAT SI SVŮJ ČAS - někdy se mi stává, že si naberu tolik práce a pak nemám čas na to ostatní. Mě moje práci baví a tak proto někdy zapomínám, že mám (že bych měla mít) ještě sociální život a pak si stěžuju, že nemám na nic čas. Hlavně se mi během roku odstěhovaly snad všechny kámošky a já jak už nejsem aupair tak ani nemám chuť poznávat ty nový, protože už nemám žádný auapairský zájmy (a hlavně nemám ani ten čas žejo). Takže jsme buď v práci, nebo s L a nebo občas s někým zajdu na kafe a tím to končí. Takže tohle chci změnit.

VÍCE BLOGOVAT - myslim, že jsem si vysloužila cenu "nejlenoštnější bloger roku", ale to taky souvisí s tim časem, jak jsem říkala. Buď píšu článek večer v posteli a pak usnu, nebo něco rozepíšu a pak smažu. Asi si budu muset udělat speciální blogovou hodinku každej den a koupím si speciální poznámkovej blog na blogový myšlenky. Blog mi přitom úplně šíleně chybí a taky Danny, moje blogová parťačka hah.


6tag_070116-123117

VÍCE CESTOVAT A FOTIT - právě to taky docela souvisí s tím časem, dřív když jsem měla volný víkendy tak jsme pořád někam jezdili, a teďka už jen do Guildfordu nakoupit, občas do Londýna a tím to končí. Takže tento rok se chci podívat všude možně! A hlavně fotit! Přijde mi, že už teď ani moc nefotim a to je škoda :((

MYSLET NA BUDOUCNOST - nebo se spíš rozmyslet jak dát. V březnu tu budu 4 roky a v srpnu bud s L dva roky, takže by to asi chtělo se rozhodnout jestli tu chci zůstat a jak dál. Možná, že tohle bude právě ten nejtěžší úkol roku. Kdo ví :)

Přeji všem hodně štěstí do nového roku (i když už je šestýho, nebo sedmýho... ani nevim :D)
Vaše Cler xx

2 komentářů:

Unknown on Sunday, 10 January, 2016 said...

Super předsevzetí :) nemám ráda taková ta jako "zhubnout 10 kilo", "koupit si tohle" ... je to takové moc ultimátní a když už něco přeci chci, nepotřebuji na to předsevzetí :) ale z vlastní zkušenosti taky vím, že když jíš zdravě, cvičíš a furt nepřemýšlíš o tom, jestli hubneš, nakonec to jde líp :)
Getmovin by Deni

ela dani on Thursday, 14 January, 2016 said...

některá předsevzetí máme podobná. jíst zdravě, cvičit, začít fotit, zase blogovat.
mimo to tam mám takové věci jako nebrat si všechno osobně, být nad věcí a víc se smát.
rok od roku se moje předsevzetí začínají ubírat od jednoho jediného "zhubnout" i k trochu duchaplnějším věcem, přece jenom, je důležitější bejt v pohodě, než jenom dobře vypadat. jedno s druhým pak úzce souvisí.

Post a Comment