Sunday 31 January 2016

January | catch up

Vystavil Cler v 01:24
No jasně typická já! Jsme na konci ledna a já se na samý začátku dušovala jak se polepšim v tom blogování. Nojo nepolepšila a asi se budeme muset spokojit se dvěma články za měsíc haha. Ne vážně - tenhle měsíc mi vyloženě jen prolítl mezi prsty. No nic. Chtěla jsem se za uplynulým měsíce ohlédnout jako to mám ve zvyku, i když bych řekla, že není ani skoro za čím.
  6tag_030116-215540 6tag_300116-2226576tag_110116-143844
Máme tady malinký new-in. Bath bombs od Zoelli byly jedním z dárků od L. rodičů co jsem dostala k vánocům. Mě se třeba líbí jenom to balení a taky fakt, že se produkt netestuje na zvířatech, ale obsah nic moc. Pak jsem si koupila lak a štětec na pudr (nutně jsem potřebovala novej, ale stejně mám pořád radši ten starej) od Lottie London a jsem hodně spoko! Ovšem rychleschnoucí lak od Sally Hansen musim doporučit úplně všem pokud se vztekáte, že si rozpatláte lak pět minut po nanesní tak tady máte řešení. To nejlepší ze všeho je ale blender! Pořád jsem po něm toužila a už ho mám. L. mě donutil si ho koupit a udělal dobře a teďka už si dělám zdravý smoothie.

A teď už k tomu jídlu, který zabírá 80% článku haha. Je to prostě můj koníček!

6tag_130116-092435
Jedna z mých nejčastějších snídaní. Většinou s kokosým nebo rýžovým mlíkem. I když poslední dobou jsem na snídaně docela lajdák, Vstávám za deset děvět (v děvět mi začíná práce) a snídám ve dvanáct. Nic moc. Chybi mi moje ukázkový snídaně!

6tag_120116-0846556tag_110116-203037
Chia semínka! Děláme s L. každý pondělí food shopping a on to začíná nenávidět protože si čtu každou cedulku a ingredience :D Nicméně chia semínky je moje nová oblíbená věc. Když mám večer čas tak si udělám na ráno chia pudink - musíte vyzkoušet! a ráno mám pak snídani bez práce - jen vytáhnout z ledničky. Yumm!
6tdata-flickr-embed=6tag_180116-1531306tag_300116-233229
a nakonec ještě tři oblíbenci! Jablko se skořicí. K vánocům jsem si poručila krájítko na jablka pro lenochy, takže teďka už se nemám na co vymlouvat. Ritter sport - marcipánová čokoláda a dokonce veganská! V neposlední řadě- L. vařil a uvařil mi tofu s rýží. Od teď mi to bude vařit až do smrti. Mňam. Teď mám z toho všeho tak akorát tak hlad a musím jít spát, je už hrozně pozdě!

6tag_300116-134823
Jedno rychlý selfie na závěr! Mějte se!
Vaše Cler xxxx

3 komentářů:

Zuzanna on Sunday, 31 January, 2016 said...

Já ty chia semínka a pudink budu muset vyzkoušet, všude o nich čtu a vůbec nemám představu, co se v tom skrývá. :)
Moc ti to sluší!
xx

Ľúbezná on Sunday, 31 January, 2016 said...

tofu s ryžou je najviac mňamka! :)

Darinka on Monday, 01 February, 2016 said...

mám hlad z těch fotek :D

Post a Comment