Tuesday 15 October 2013

AUPAIR DIARY: my bedroom

Vystavil Cler v 14:23
Nestává se často, že bych v pokoji měla takhle uklizeno, a když jo tak to tak vydrží asi půl hodiny než úplně náhodou všechno oblečení upadne na podlahu (právě z tohoto důvodu moje šatní skříň vám asi zůstane tabu haha) takže většinu času je to tu jak po výbuchu, všude poschovávaný nádobí, hlavně pod postelí, za postelí pro změnu obaly od čokolád, to se pak jen modlím, aby sem někdo z mojí milované host-famílie nevkročit a v tu ránu mi nesbalil kufry domů haha! Jo jsem trošku čuněčí holka!

A náhodou za poslední rok a půl se tenhle pokoj proměnil k nepoznání. Na začátku jsem spávala na dvoupatrovce, která při každým sebemenším pohnutí zaskřípala, kromě toho tu se mnou bydlela jedna veliká krabice plná hraček a všech těch možných věcí co člověk neví kam má odložit, takže jsem to nakonec vzala do svých rukou a jsem víceméně spokojená. 


Takže takto skromně si tu bydlím no. A ano nemůžu se dočkat až budu mít vlastní byt!

9 komentářů:

Ady Any on Tuesday, 15 October, 2013 said...

líbí se mi barva zdi! a máš to náhodou super, i když vlastní byt je vlastní byt, no :)
ady.

ta, co běžela za králíkem on Tuesday, 15 October, 2013 said...

Moc pěkné :) Myslím, že se světlým nábytkem by to bylo ještě hezčí, ale to asi není v tvé moci

Cler on Tuesday, 15 October, 2013 said...

to není bohužel, mám vybraný mix nábytku z celého domu :D Postel po 8letém klukovi, skříň z jídelny :D

Netty on Tuesday, 15 October, 2013 said...

Máš to tam krásný tak si toho važ,anglické domy jinak bývají vybavené strašně:D

Ema má mámu on Tuesday, 15 October, 2013 said...

Pěkně si bydlíte pani! Já třeba ve svym pokoji nemam ani to zrcadlo :D

Cler on Tuesday, 15 October, 2013 said...

haha a víš co - zrovna dneska jsem to zrcadlo vyškemrala :D

Unknown on Wednesday, 16 October, 2013 said...

Moc pěkný pokoj :)
Lucy Enne

vv on Wednesday, 16 October, 2013 said...

máš to krásný :) a nejlepší je ten kelímek od zmrzliny! :D

PetiDaubner on Thursday, 17 October, 2013 said...

Krasna izba :) posobi na mna velmi pohodlne a utulne ! :)

Post a Comment