Friday 20 December 2013

BLOGMAS: Christmas in London

Vystavil Cler v 10:44
Než jsme opustily Anglii, byly sme se s makou podívat v Londíně, který je v tuhle dobu absolutně úžasný! Dokonce jsme dostaly od mojí host-rodiny vstupenky na London Eye, a já musim říct, že jsem to nenáviděla! Haha - je to tak nechutně vysoko!! Nakonec jsem skončily v Hyde Parku - Winter Wonderland, kde to bylo tak vánoční!!!

Me and my mum visited London, before we left England, which is really amazing place to see in christmas time!  We also got ticket for London Eye from my Host-family, so we went there and I must say I hated it! Haha! Its freaking high! Ended up in Hyde Park - Winter Wonderland, which was sooo christmassy! 




Které místo je pro Vás letos nejvánočnější??
Where is the most Christmassy place for you this year???

9 komentářů:

Andy on Friday, 20 December, 2013 said...

Londýn je úžasný a má krásnou výzdobu :)!

Netty on Friday, 20 December, 2013 said...

Šíleně nádherný fotky!:) Taky jsme měli jet do Londýna na Vánoce, nakonec snad na jaře. :) Škoda, když jsem viděla jaké je to v Liverpoolu, tak v Londýně to musí být teprve něco.

Anonymous said...

Fairytale ♥

Darinka on Friday, 20 December, 2013 said...

Nejvánočnější je rozhodně můj pokoj! :D

MILEX on Friday, 20 December, 2013 said...

Gorgeous

thestoryofgabriella on Friday, 20 December, 2013 said...

Londýn je kouzelnej. jak bych tam chtěla být na Silvestra na ohňostroj:)

MishyV on Sunday, 22 December, 2013 said...

Ten vánoční Londýn ti závidím, já tam byla 2x krátce v létě a i tak jsem si ho zamilovala :) A London Eye mám taky ráda a že já jsem pořádnej posera, co se výšek týče :)))

Claire on Sunday, 22 December, 2013 said...

Jee, závidím, nádherné fotky :)

Alexandra Štancelová on Sunday, 22 December, 2013 said...

Jednou se tam musím podívat, ráda bych si Londýn ze seznamu míst, co musím navštívit odškrtla už příští rok :3

Post a Comment