Saturday 26 April 2014

RANDOM: April madness

Vystavil Cler v 12:44
Už jsem zase nějakou chvilku neozvala. Já vím - jako bloger jsem naprd. Velikonoční prázdniny zkončily a můj svět zase spadl do každodenního stereotypu - nachystat děti do školy - uklidit - oběd - děti ze školy - žehlení - bathtime - posilka - spánek a zase znova. Už to dělám moc dlouho a už mi z toho hrabe. 

Takže jsem se konečně pustila do vytváření anglickýho CV, prozatím jen sbírám životopisy od všech ostatních haha. A taky se koukám po práci, po bytech, no prostě mi hrabe se vším všudy. Možná že tenhle rok už můj aupair job zkončí jednou provždy. Kdo ví. Každopádně už začínám šetřit, ale vážně!

Jsem absolutně zblázněná do téhle písničky Sigma - Nobody To Love

A Velikonoce? Celý je to jen o čokoládě! Rok co rok jsou ty velikonoční krabice větší a levnější - madness! Takže pak ještě dva měsíce po velikonocích máme narvanou ledničkou čokolády. Blah! Nemám ráda Velikonoce. Možná, že nakonec mám ráda ty naše tradiční český. Chybí mi to. Jak ste je přežily Vy??

IMG_2996
IMG_2971
IMG_2976 IMG_2965 IMG_2947n

1) pustila jsem se do čtení a zlepšování angličtiny! Nemůžu se dočkat na film!
2) miluju jaro!
3) čičminda o kterou se teďka staráme
4) mmm :)
5) nejlepší olejíček, celkově všechny Palmers produkty jsou super!

5 komentářů:

Anonymous said...

Nejseš na prd blogger. :D Mohla by si psát častěji, ale na druhou stranu to chápu. Ten termohrnek je naprosto dokonalý, chci ho!!! A čokoláda, o té mi ani nemluv.
xx.

Netty on Saturday, 26 April, 2014 said...

Postni taky nějaký fotky z Anglie, prosím! Jsem hrozně zvědavá:)) Ten hrnek je super.

Anonymous said...

Já mám ráa každej článek od tebe ! :D haha a muj blog už zase padnul protože se mi zablokoval účet nagooglu :D

Cler on Tuesday, 29 April, 2014 said...

LUCY: tyjo jaktoo??? co si s tím prováděla? :/

Anonymous said...

Napsal mi Google nejaky nepovoleny vstupy a ze prej jako ne-e, tak ted nevim zda jet znova z tatoho mailu :D :(

Post a Comment