Wednesday 4 June 2014

Stonehenge & Bath

Vystavil Cler v 16:47
Už to byla zase pěkná chvilka co jsem se neozvala, mmm taky jsem přemýšlela už bloger vůbec nebudu, ale pak po mě byla scháňka,tak jsem zase tu! A tentokrát vážně slibuju, že budu přispívat častěji, ale to mi moc nevěřte, víte jak to se mnou je, haha!

IMG_3360

IMG_3411
IMG_3399
IMG_3346
IMG_3417IMG_3464
IMG_3478
IMG_3506
IMG_3503
IMG_3472
/1/ kamenný kruh Stonehenge, cítíte tu mysterii?? /2/5/ Bath Abbey Church /3/ cpeme se pizzou na mostě, o pár metrů dál je park a mi to nevíme /4/ Stonehenge selfies (jo už nejsem blondýna, to jsem zapomněla zmínit) /6,7,10/ Romans Bath /8/ a kde bydlíš? No na Gay Street :D /9/ to jsem pořád v Bath, ale netuším kde, protože už jsem unavená a chci jet domů :D

7 komentářů:

Ema má mámu on Wednesday, 04 June, 2014 said...

Jak že už nebudeš bloger? Žádný takový! :D Fotky jsou supr, hrozně mě vy všechny óperky štvete (všechny znamená ty a Netty báj d vej, protože jinou neznám :D), jak si tam tak výletujete pořád a já musim trčet v kanclu.. Enjoy! :)

Netty on Wednesday, 04 June, 2014 said...

Aaa nádherný místo, moc závidím. Těším se, až se tam podívám! Krásný fotky :)

Runnerka on Thursday, 05 June, 2014 said...

Já to mlíčko Red Fruit objevila taky až letos. :-) Vím, že v zahraničí bývalo i banánové, ale to jsem v Česku neviděla. Škoda, dala bych si. :-) Tvé fotky jsou bomba! Tiše závidím a moc ti to přeju ;-) a taky přeju sobě, abych se jednou podívala dál než do Polska nebo Berlína. :-D

Unknown on Friday, 06 June, 2014 said...

'Gay Street' :D

Anonymous said...

Co to je za boye ? hmmmmmmmmmmmmm ??:D

Cler on Saturday, 07 June, 2014 said...

to je prosím můj BEST SPANISH FRIEND :)))

MishyV on Saturday, 07 June, 2014 said...

Teda bez tebe uz si blogosferu nedokazu predstavit! :) jinak moc hezky fotku, slusi vam to :) a Stonehnge mam po navsteve moc rada :)))

Post a Comment