Friday 11 July 2014

I just hate farewells

Vystavil Cler v 13:35
Uff ani netušíte jak jsem ráda, že už je zase pátek! Čas hrozně rychle utíká a tenhle týden byl super-busy. Už jenom dva týdny! Aaaa! Hrozně se mi stejská po Čechách, ani nevěřim, že to říkám. Asi to bude tím, že mám teďka takovou nějakou nostalgickou náladu nebo co. Už jsem v UK okolo dvou a půl roku, potkala jsem hrozně moc lidí ze všech koutů světa, ti ale přichází a zase odchází, nic není napořád.

Thanks to my spanish bestie Jorge for being such a good friend, good luck in your future life xxx

IMG_3782
nepojmenováno2IMG_3777
Jsem hrozně ráda, za přátelé co tu mám, ale teďka je na čase se zase posunout o trochu dál :)

1 komentářů:

MishyV on Friday, 11 July, 2014 said...

Ty selfies mě prostě baví :D :))

Post a Comment