Monday 21 July 2014

is it thursday yet?

Vystavil Cler v 00:08
Zdravíčko,
neskutečně náročnej víkend je za mnou! A poslední tři dny přede mnou, yeheey! Tenhle víkend spíš teda pracovní, takže jsem páteční noc propařila pro jistotu za dva dny dopředu a nakonec ve tři ráno ležící na kriketovým hřišti pozorovala letící ufo (prej to ufo teda nebyla). Ale jinak pořád práce - na to že o víkendu nepracuju, jsem pracovala až příliš! Jsem až moc hodná (Včera jsem je uplatila popcornem aby šly pěkně spát bez keců a on to vážně fungovalo). No a proto jsem si dneska musela udělat radost velkýma nákupama! Řekla bych, že ten kufr ve čtvrtek praskne ve švech ještě než dojedu na letiště. Uááá už ve čtvrtek!!!

IMG_3808

1 komentářů:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment