Friday 3 October 2014

made my September

Vystavil Cler v 15:32
Jo a září je v háji! A já ho zase celý proflákala, doslova ale, stav účtu nulový, v posilce jsem byla tak šest krát, úbytek na váze - spíš nadbytek :D, počet snězených čokolád - milion?? Typická Cler :D Nejlepší ze všeho je ovšem to počasí, ani bych neřekla, že je podzim, i když ve vzduchu už vládne podzimní atmo, ale já jsem happy, tak teď už k těm nejlepším věcem co mě v září potkali...

IMG_4577

1) nejlepší lak na světě! Takže až zase půjdu okolo drogérie tak se neudržím a koupím si alespon další dva! nebo tři a nebo deset!

dsdsd

2) The inbetweeners 2, na seriál se dycky koukám když mám někde babysitting, dvojka byla už tak trošku moc, ale smáli sme se celou dobu. To samý sex tape, taky super, Cameron nikdy nezklame :D

IMG_4432
3) tohle bude asi můj nejoblíbenejší šampon na hodně hodně dlouhou dobu! od té doby co si nebarvím vlasy, se o ně snažím pěkně starat, a tenhle je bez všech ten sajrajtů a hlavně voní jako mentolový bombony, mňam!!

4) Becky G!
You light me up inside, Like the 4th of July, Whenever you're around, I always seem to smile, And people ask me how, Well you're the reason why, I'm dancing in the mirror, Singing in the shower

1_original
5) fakt, že si připadám jako jedno s dětí, když mi host-dad vozí dárky, ale mě ty pivní, protože on moc dobře ví jak to se mnou chodí :D

IMG_4579
6) a po roce jsem potkala Vanessu, která se zase přijela podívat do našich anglických končin, a bylo to úplně nejlepší setkání, daly jsem si oběd, jako vždycky v tom hraje roli jídlo, já vim! A pak jsem dostala tenhle dárek, so nice :)) už ho mám na své výstavce :D ale možná ho snim!

cc
7) Criminal case - hra která mi ubírá volný čas!!! Jak mě štve :D

IMG_4573
8) balíček od maminky <3 plnej sladkostí samozřejmě. A to mi připomíná, že už mám konečně letenku na Vánoce, stála mě asi 3týdenní plan, ale už se nemůžu dočkat, už to máme za pár žejo!

img_4536
9) a úplně nakonec tyhle oči, do kterých jsem zamilovaná, uuuuu <3

Jaký bylo září u vás???

3 komentářů:

Veru-life on Friday, 03 October, 2014 said...

Na ten film s Cameron Diaz se musím podívat, filmy s ní jsou super :) Lak je pěknej
Blog by Veru

Zuzanna on Saturday, 04 October, 2014 said...

Jéééj, nevím jestli typická Cler, ale jak to tak popisuješ, tak bych řekla i typická Susie :D Ten lak je boží. A jo no, Vánoce se kvapem blíží. Trochu mě to děsí O.o

Anonymous said...

Až dneska jsem si všimla komentáře u mě na blogu, který jsem promazala a začala psát znovu a moc mě potěšil - že jsi na mě nezapomněla :-) Moje zlatá Cler :-* :-)

Post a Comment