Wednesday 26 November 2014

November in progress | wishlist

Vystavil Cler v 15:10
Zdravíím. Konečně jsem se od pondělí zastavila a našla si čas na blog. Tak jsem tady. V sobotu jsem se bavila s Karolínou a přemýšlela jsem, že listopad byl asi nejpřínosnější měsíc tohoto roku. 

Do whatever makes you feel good | by @chelseapearl

Ani jsem nevěděla jak a začala jsem jsem pomáhat ve školce, vlastně se mě ani nikdo neptal a tedka každou středu trávím s 5 měsíčním Tedem a je to docela príma. Nikdy předtím bych si mimino snad ani nepochovala, ale když váš to hodí do situace kdy prostě musíte... Celkově je teď okolo mě nějak moc dětí, myslim, že já už jsem v tomhle směru zaběhlá až až... ale aupaiřina mě už hrozně nebaví.

V listopadu jsem taky začala part-time ve WH, a to jsem nikdy na baru ani v restauraci nepracovala, takže to pro mě bylo úplně něco novýho a bylo to pro mě taky jedno z nejstresovějších období. V restauraci jsem si zvykla docela rychle, hlavně asi po tom co tam hned ze začátku přišla moje 13-členná host-famílie. A v hospodě jsem pak jednu sobotu byla úplně sama za barem a nadávala jak moc mi pění Becks nebo naopak vůbec nepění Fosters, haha. A teďka už pohodička. Hrozně mě to baví. Víkendy nejvíc samozřejmě. 

Takže jsem teď plná nových zkušeností!! A nakonec jsem díky extra práci splnila i můj šetřící plán, v což jsem skoro ani nedoufala, ale jo dala jsem to, a teď už jen za poslední peníze pojedu s Leigh do Londýna a uděláme si ten nejlepší předvánoční den, zakončenej v Hyde Parku!

Už nakupujete Vánoční dárky?? Mě totiž vůbec nic nenapadá!
Já jsem si včera málem oblíkla vánoční tričko a pak mi došlo, že ještě moc brzo :((

my xmass wishlist

Co si přejete k Vánocům Vy?

2 komentářů:

Darinka on Wednesday, 26 November, 2014 said...

Na Vánoce není nikdy brzo :)

Biancaprincipessa on Saturday, 29 November, 2014 said...

woow to budes mat krasny vylet, to sa moc tesim stebou!

Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

Post a Comment