Sunday 28 December 2014

BLOGMAS | last bits

Vystavil Cler v 16:48
IMG_0677

Vánoce jsou už pomalu pryč a já si už můžu v klidu oddychnout. Tak jako každý rok se těším jak si doma odpočnu a nakonec je to úplně naopak, že jsem už před Štědrým dnem úplně psychicky vyčerpaná, a pak ostatními dny jen proplouvám. Asi už nejsem malá a už mě Vánoce neberou tak jako když mi bylo pět. Vánoční duch se mi úplně vykouřil z hlavy. Klidně bych se z fleku už zase vrátila do UK.

A chybí mi L. Hrozně moc. Už ať je to všechno pryč a já můžu začít rok 2015 úplně freš. Ale ještě před tím, než k tomu dojde, tak se tu s nějakým tím pozitivním moudrem určitě zastavím.
(btw.: ale sníh mi udělal největší radost)

Vaše smutná a unavená Cler

1 komentářů:

Ema má mámu on Sunday, 28 December, 2014 said...

Odpočívat, jíst, bavit se, zase odpočívat a zase jíst! To je nejlepší recept na smutek ;)

Post a Comment