Monday 5 January 2015

year 2014 | recap | resolution

Vystavil Cler v 12:55
Tak tu máme nový rok, já jsem opět zpátky v Uk a přemýšlím, jak se tento rok bude orientovat, ale než se do toho pustim vrátím se k článku, co jsem psala přesně před rokem...

Bilan de l'année 2014 - Mademoiselle Cordélia
zdroj: weheartit.com
Nakonec svůj rok 2014 vidím asi takhle - převratně zhubnu všechny ty kila nabraný v Anglii, vlastně už na tom dost pracuju, necpu se cukrem od rána do večera jako kdysi a chodím pilně do posilovny (Im ready to make this happened)! No ani ne :D Začátkem roku jsem se fakt snažila a pak jsem to úplně přestala řešit a dokonce jsem i zrušila membership v posilce, začala trochu běhat, přestala to úplně řešit a hubla jsem jsem sama. Nejdůležitější pro mě bude se rozhodnout co vlastně dál, tohle už by mě být poslední rok auipar, a tak si říkám co dám, zůstat, nezůstat? A možná to prostě nechám na vesmíru, ať se stane co se má stát. No tak jsem zůstala, ale v březnu už vážně končím. Jeden z mých dalších velkých plánů bude jistojistě šetření, protože jestli mám myslet na budoucnost tak s prázdným bankovním účtem určitě ne. Jo s tím jsem docela pokročila, našla jsem si druhou práci a konečně s tím bankovním účtem pohnula.

 Zlepším se v angličtině, protože budu doma pečlivě studovat. Myslim, že i docela jo. Budu jíst hodně bílkovin a starat se o svoje vlasy. Zbavila jsem se peroxidových vlasů a nechala si narůst svoje a pěkně se o ně starám to jo :) a ještě jsem si přestala po deseti letech kousat nehty! Nebudu na každé párty pít jako zběsilá, protože pokaždé se ráno probudim s děsnou ostudou! Tak to jsem na 90% splnila. Nechám si potetovat celý pravý stehno. Nejsem blázen. Budu cestovat po Uk a budu poznávat lidi. Ale jo, to jsem taky splnila :) A už vůbec se nebudu stresovat kvůli práci! No tak to jsem nedokázala. No a potkám prince svých snů! yes <3

Tento rok si přeju jen najít dobrou full-time práci a svoje vlastní bydlení. 
Jaký bude Váš rok 2015?

4 komentářů:

danny on Monday, 05 January, 2015 said...

To je krásné, že se ti to tak splnilo! :) Tak jaký bude rok 2015?

Unknown on Monday, 05 January, 2015 said...

Držím plečky, aby se Ti splnilo všechno, co si přeješ do roku 2015 :)
já jsem si splnila, že budu více sportovat, lépe jíst a hlavně více pít, protože jsem se teda s pitným režimem pohoršila :/ j o a taky se víc učit :D
Koukni ke mně na blog :) -> máš novou čtenářku :)
PinkPomegranate

Zuzanna on Tuesday, 06 January, 2015 said...

Tohle je výborný článek, strašně se mi líbí jak si ho pojala. Seš šikovná a cílevědomá holka, ty to jednou někam dotáhneš a věřím že v tomto roce najdeš dobrou práci a bydlení, moc ti to přeju. xx

danielle_m on Wednesday, 21 January, 2015 said...

tak to je pěkné předsevzetí. já si žádná nedávám, neb se stále hecuju do nových věcí a nedaří se mi to a žádný přelom roku mi v tom nepomůže :D takže jen pokračuju v přesvědčováním sama sebe, že bych se neměla cpát cukrem, více běhat atd.. jediný cíl, který si dávám na tento rok je poznat další zemi (minule prazdniny jsem stravila 3 měsíce v UK jako au pair), tak snad mi to vyjde :)

Post a Comment