Wednesday 4 February 2015

January recap

Vystavil Cler v 15:24
Skoro jako mrknutím oka, leden je pryč. A já jsem si toho ani nevšimla. Až dneska, úplně jsem to propásla. Asi to bude tím, že teď nemyslim na nic jinýho než na to aby už byla neděle. A v pondělí domů! Tenhle poslední týden se táhne, ruku v ruce s potížema. Rozbila se pračka i sušička. A všichni se kolem mě asi zbláznili. Nebo jsem blázen já...

Happiness, not in another place, but this place … not for another hour, but for this hour.


první dva týdny jsem s L. strávili u nás, protože host-rodina byla v Bangkoku a my jsme ti měli pohodičku, každej den jsme snídali palačinky, prali se s nafukovací matračkou a po večerech sledovali Dynamo (V Lednu 2016 na nej pojedeme do Brightonu). Já jsem ho naučila milovat kočky a on mi z počítače odstranil osm virů. Láska jak má být. 

Dynamo. sooo cool guy. :O

A pak jsem se musela vrátit do reality. Pracovní rutina, neskutečnej bordel a tři nevychovaný děti. A víkendy za barem, což naprosto miluju a vyměnila jsem svůl první sud Fosters. A s L. jsme se jeden  večer rozhodli ale jeli jsme spolu sami pařit do klubu a ten večer jsme smíchali hrozně moc alkoholu a dvakrát se stavili v burger king :D

WP_20150116_21_29_57_Pro

a taky jsme začali "pravidelně" každou středu plavat (to pravidelně znamená dvakrát, haha). Ta minulá vypadala asi takhle... Ale dneska už zase plavem, slibuju!

WP_20150128_20_22_47_Pro

A aby to nebyla úplná nuda tak přidám pár mých hudebním lednových oblíbenců.

Tove Lo - Got Love
Maroon 5 - Sugar
George Ezra - Cassy O'

habits

Jakej byl váš Leden??

4 komentářů:

Ema má mámu on Wednesday, 04 February, 2015 said...

Cože, on nějakej leden byl? Jsem uplně mimo, jak ležím ve skriptech, mám pořád prosinec a vánoce :D

A ty seš dobrej blázen, že krom klasický práce ještě běháš za bar, obdiv :) Tak ať tě to dál baví.. A ukaž nám víc z toho tvýho L! :D

Unknown on Wednesday, 04 February, 2015 said...

Plavání je super! Škoda, že je to jeden z těch sportů, za které člověk musí platit :D

R. on Saturday, 07 February, 2015 said...

To bylo rychlejší než mrknutí oka! Všechno to tak děsivě letííí.. :D
Užij si to doma^^ :)

btw: Helena má pravdu, poodhal více tvého tajemného :P :)

Ema má mámu on Saturday, 07 February, 2015 said...

mimochodem, jak jsi zase docílila tak super kódování? Grrr :D

Post a Comment