Saturday 15 August 2015

August catch up

Vystavil Cler v 21:34
Zdravíčko přátelé,
tak jsem se konečně, konečně! dostala k článku! A že jsem to plánovala už od samýho začátku co jsem se vrátila zpět do UK, no a nebyl čas ani myšlenky, protože tech jsem měla plnou hlavu. Ale už jsem zase tu, popíjejíc vínko a hrají mi prodigy, chillax chvilka na blogový poztěžováníčko!

InstagramCapture_52edcab7-9b76-43ac-8426-8f166980b4f0

* od té doby co jsem se vrátila jsem měla asi jen pět pracovních dnů a pak celá rodina odjela do španělska na dovolenou a tak už tu mám dva týdny pohodičku (... jo to jsem si myslela)... než jsem dostala "to-do-list" a celý ty dva týdny se snažim tenhle barák dát do kupy, a celkově na mě hodili celej ten barák (kočky, králící, morčata, slepice, rybičky, kytky, školka...)až mi to začalo přerůstat přes hlavu!

* ona se totiž HM těsně před odjezdem rozhodla, že se kočka musí dát nechat vykastrovat a že to musím zvládnout já a Jessica, takže jsme ji tam ráno vezly, s tím, že si pro ni ve tři přijedou a bude to vyřízený. Taková nevinná lež. Takže od té doby co jsme kočku přivezly vyžadovala speciálně péči, 3 další prohlídky a taky jí už druhej týden musím držet doma... jenže my máme ty kočky 4, z toho dvě neposlušný koťata co už se mi po čtvrté vykadily na gauč. Kočky jsem nikdy nemusela, ale od teď je nesnáším (omlouvám se). Do toho mi Fiona (paní co pracuje vedle ve školce) oznámila, že našla kočkám blechy, Takže následoval čtvrtý výlet na veterinu, jenže pod 50 liber se prý nevejdu. Takže kočky už smí jenom do kuchyně a já se jim vyhýbám obloukem. A nemůžu se dočkat úterý...

* ona HM těsně před odjezdem mrkla na akvárko a pravila " jejda to akvárko je celý zelený, hele můžeš ho prosimtě vyčistit" a já jako ten největší akvarista jsem se tomu ještě další týden vyhýbala až na hladinu vyplavala první mrtvý ryba. Takže jsem vyčistila svoje první akvárko v životě s pouhou ztrátou dvou ryb. Ale to je jen jeden bod v to-do-listu (z milionu).... takhle jsem neuklízela doma ani na vánoce...

* a pak že se aupairs starají o děti - keci! Nuže - vydržela jsem tu 3 a půl roku dámy a pánové. Nikdo ani já nechápe jak jsem tohle vydržela a já vím moc dobře, že mě nikdo nikdy nenahradí a já mám do života pořádnou školu. Děti ani kočky nechci! Děti jo... někdy.. možná :D kočky nikdy :D

* nu a já ve čtvrtek 20.srpna končím svoji aupairskou kariéru a předávám žezlo jiné. A v pátek jedu domů! Na dva týdny si pořádně vyčistit hlavu a užít si poslední zbytky léta předtím než se zase vrátím do UK a začnu novou práci! Tři a půl roku života v 7 krabicích a 2 kufrech. A ten nejdražší let co jsem si kdy koupila... ale budu doma!

1 komentářů:

Ľúbezná on Sunday, 16 August, 2015 said...

doma si to riadne uži! a dúfam, že v novej práci budeš spokojnejšia :)

Post a Comment