Tuesday 8 September 2015

new chapter | back in the UK

Vystavil Cler v 23:04
6tag_070915-172355

Ahoj všichni,
tak jsem od pátku zpátky v UK. 4 týdny naprostýho nedělání v Čechách, pohodička! Ale už bylo na čase se vrátit, léto je skoro pryč a já bych měla zase začít něco dělat. Tak jsem tady - v nové prácičce, v novým bydlení a mám se skvěle. Žádný děti, žádný babysittingy, ou jééé. Teď už jenom hledám dobrovolníky na vybalení 7 krabic a nafukovací skříň!

Btw: můj první pracovní obídek! Yumm!

6tag_080915-133441

A jak se máte Vy?
Vaše Cler xx 

2 komentářů:

EsV Fantasy on Wednesday, 09 September, 2015 said...

Ten oběd vypadá fantasticky, kéž by mi někdo něco takového taky dnes udělal :D :).
http://es-veronica.blogspot.cz/

MishyV on Saturday, 12 September, 2015 said...

Mňam oběd bych si dala! A těším se na podrobnosti z ,,nového" života v UK bez záštity host family, plně na vlastních nohou :))

Post a Comment