Monday 21 December 2015

BLOGMAS | 21th December

Vystavil Cler v 20:50
Ahoj všichni,
tak jsem doma už od čtvrtka a až teďka jsem se dostala na blog. Vlastně ani není o čem psát, protože všechno je zatím samá katastrofa. Ve čtvrtek mi v Praze ujel vlak, protože letadlo mělo asi hodinu zpoždění a tak jsem čekala další hodinu na nádraží. Šílený, úplně nesnášim to cestování. V pátek jsme dělaly punčovou párty a v sobotu na nákupy do Brna, ze kterýho jsme se vrátily absolutně bez ničeho a ještě nám ke všemu ujel vlak :D A navíc máme ten nejmenší stromeček na světě a omylem jsme mu usekly spodní větvě takže je ještě menší. A já ještě scháním dárky na poslední chvíli. Taková vánoční klasika asi. A ve čtvrtek mi bude pětadvacet!!!

6tag_211215-1137416tag_211215-192720 6tag_201215-1615466tag_211215-173912 6tag_211215-1947326tag_211215-195050

Hi there, Im home since thursday, but had no chance to blog. Actually there is nothing interesting i can write about - everything seems to be disaster so far. I missed the train on thursday, becouse the plane had an hour delay, so i had to wait an another hour at the train station. I just hate traveling. We had this christmas party on friday and went to Brno to do some last shopping on saturday, but ended up going home without absolutly nothing and missed the train ofcourse! The other thing is - we have the smallest and ugliest tree ever and accidently chopped the bottom branches of so its even worse! And im still searching for the last presies, typical me! Also... im twenty-five on thursday!!!!

Vaše Cler xxx

1 komentářů:

MishyV on Tuesday, 22 December, 2015 said...

Tak to je hodne smuly, ale oni se to zas nekdy obrati :)
Moje vanocni prekvapko se ti bude urcite libit, tomu neodola nikdo :)
Uz25? Tolik let uz se procitam tvym zivotem...kdybych se k tobe na blog ve ctvrtek nahodou nedostala, tak preju nadherny Vanoce a hlavne vsechno njlepsi, at se ti splni vsechna tva prani :)

Post a Comment