Tuesday 5 January 2016

2015

Vystavil Cler v 22:24
Ahoj všichni! Máme tu nový rok (jo už jsem zase pozadu) a tak jsem se chtěla ohlídnout za tím starým. Jaký byly Vánoce? U nás to byla největší pohodička, celý jsme je prolenošily u telky a cukroví, a Silvestr jsem si zase pěkně užila za barem. Rozbila se nám myčka a bylo všude milion lidí, takže jsme se za celou noc nezastavily a připily si až ve dvě ráno. No a ráno jsem tři hodiny uklízela hospodu, jak na Novej rok tak po celej rok.

DSC02606
Nicméně to byl skvělý rok. Začátkem roku jsme měli s L celý dům pro sebe a udělali si svoje první Vánoce, v únoru jsme spolu jeli poprvé do Čech.
DSC02687

A pořád jsme někam jezdily, do Londýna, Brightonu...
DSC02839
Ovšem léto bylo úplně nejlepší, protože jsem měla asi 4 týdny volno a strávila ho doma v čechách.
DSC03411
a v sprnu jsem zkončila po třech a půl letech jako aupair a začala pracovat na plnej úvazek v hospodě, což bylo moje nejlepší rozhodnutí a jsem za to hrozně ráda!
dsdsd
Snad bude tenhle ještě lepší! Mám do něj spoustu plánů! A vy??? 

0 komentářů:

Post a Comment