Sunday 25 August 2013

blonding day

Vystavil Cler v 21:53
aneb o tom jak jsem se jmenovala svým osobním kadeřníkem! Takže jsem se včera zase rozhodla pokračovat v tradici sobotního nicnedělání a najednou mi hlavou bleskl nápad - pojďme si obarvit vlasy, tady a teď! 

Den předtím jsem asi půl hodinu stála v oddělení barev a nemohla se rozhodnout, kterou barvou si zničit vlasy dřív, a nakonec se rozhodla pro jedničku mezi zesvětlovači za akční cenu dvou za deset liber, no proč né. Takže jsem strávila asi 5 hodin barvením, stresováním, nadáváním, litováním, vztekáním se, to všechno za online podpory mé drahé Danny, a víte co - je ze mě blondýna!


A to mi věřte, že už se o to snažím pekelně dlouho! Rok zpátky jsem se jako čerstvá držitelka oranžovo žluté kštice plížila s kapucí na hlavě do drogérie pro novou barvu, abych zachránila co se ještě dá haha. Taky máte takové bizarní barvící historky?

a na závěr se s vámi chci podělit o několik mých skromný rad:

- zesvětlování je nejlepší z melírů, nebo si jich nechte udělat alespoň pár vepředu 
- pokud se budete snažit zesvětlit tmavé vlasy, vždycky vám vzejde žlutá!
- před barvením si nechte vlasy nejmastnější! "Přírodní" oleje chrání vlas před zničením
- odrosty vždycky nakonec (max. 15 minut) 
- a hodně se bojte jak to dopadne, pak to dopadne dobře :D

10 komentářů:

Eve on Sunday, 25 August, 2013 said...

Tyjo to bude dcla změna, uvidíme i obličej?:))

Cler on Sunday, 25 August, 2013 said...

o tom ještě popřemýšlím :D

danny on Sunday, 25 August, 2013 said...

moc ti to sluší blondýno :)
p.s. 550 je super!

Netty on Sunday, 25 August, 2013 said...

No tak to je super,takhle lehce z hnědovlásky blondýnou.Jerome Russell má fajn věci :))

smajiska on Monday, 26 August, 2013 said...

Sákryš, to je ale změna.

Já naštěstí blond být netoužím, vypadala bych pak hoooodně blbě, protože sem celkově tmavší typ. Takže já zůstávám u hnědo hnědé a tobě gratuluji k té perfektní blond! Ať se ti s ní krásně žije!

R. on Monday, 26 August, 2013 said...

woow!
Clér, to je úžasná barva :)

rebeka on Wednesday, 28 August, 2013 said...

Tiež mi minulý rok priateľ povedal, ze sa mám prefarbit na blond (veď ktorému mužovi by sa to nepáčilo) a ja sibnuta som hneď na druhy deň utekala a kúpila si farbu :D alebo prečo ženy pre mužov spravia všetko. a dodnes mi stojí doma nepouzita. Inak, máš zaujímavý blog, sledujem :)

Baruš on Thursday, 29 August, 2013 said...

Ta blond Ti sluší :).baruš

Anonymous said...

Hah cler , taky už zas blond, taky zase jdu :P !! akorat nevim kolik barev, jeslti postaci jedna nebo dve :D blond jsem si doma nikdy nedelala tak se bojim !! mega moc, co vubec váha ? .P (zas nemam blog :D ) !!

Cler on Thursday, 29 August, 2013 said...

Blond je nej! No já jsem s výsledkem spokojená, ale jedno barvení mě určitě ještě čeká, přece jen je to lehce do žluta. Ale to až pak. Rači si zajdi ke kadeřníkovi ať se pak nevztekáš jako já :D A váha? Nechceš vědět a ani já ne :D

Post a Comment