Thursday 19 September 2013

autumn / winter wishlist

Vystavil Cler v 21:46

wishlist jsem původně chtěla zveřejnit už mnohem dříve, ale pak přibyly další položky a další, člověk pořád po něčem musí toužit! Chci se poohlídnout po nějaké bundě na zimu (hlavně pěkně s kožíškem) a k tomu samozřejmě i nějaké botky, dokud je všechno zimní zboží fresh! Z příchodem deštivýho podzimu potřebuju nustě wellies (jasně že chci Hunters ale nakonec zkočim nákupem někde v Primarku haha) a k tomu si chci tu příjemnou podzimní náladu navnadit yankee svíčkou! Kosmetiky se přeju tolik, že jsem rači vybrala jen jednu jedinou věc a to nějakou krásnou oranžovou topshopáckou rtěnku. Dále uvítám pár teploučkých svetříků a šálu v neutrální barvě, k tomu taky nějakou čepku, kterou jsem si nebyla schopná celou minulou zimu koupit. Tolik opěvovaný tangle teezer už se objevil u na mém wishlistu! Do toho všeho se mi rozbily další sluchátka, takže nutně potřebuju získat nový ať se děje co se děje! A úplně nejvíc si přeju nějakou krásnou onesie na spaní, aby mi bylo v noci teplo, a nemusela jsem závidět dětem tu jejich plyšovou opičí s ocáskem a ušima :D

No a po čem toužíte vy??

5 komentářů:

danny on Thursday, 19 September, 2013 said...

největší vtip je v tom, že nic z toho nepotřebuješ, jenom to prostě chceš :) obecně chceme strašně moc věcí a ve skutečnosti je nepotřebujeme ...
ale moc pěkné věci :)

Cler on Thursday, 19 September, 2013 said...

přesně :D o tom sme se přece už tolikrát bavily haha. Ale sme holky a ty mají nakupování prostě v genech :D Nicméně já pořád šetřim :D

Ema má mámu on Thursday, 19 September, 2013 said...

Mam plnou skříň a půl hadrů a stejně nutně potřebuju spoustu novejch :D Neuděláš nic. Bundu a boty taky řadim na svůj wishlist, ale strašně se mi nechce je shánět. Možná mě donutí mokrý ponožky, až mi dírou poteče do starejch bot.

Nikol on Friday, 20 September, 2013 said...

s těma hunterama to mám podobně, když jsem odjížděla, říkala jsem si, jak budu mít plnou p*del prachů a koupím si ty nejlepší věci a nastala krutá realita :( každé kapesné pronakupuju v Primarku, za jídlo a za ani nevím co! :D máš hezký design blogu, dělala sis ho sama? :) a kde au-pairueješ? :)

vv on Friday, 20 September, 2013 said...

chci to všechnooooo :D

Post a Comment