Saturday 21 September 2013

RANDOM: Saturday

Vystavil Cler v 23:00
To jsem takhle celý sobotní dopoledne flákaly ve vesnici a chodily z jednoho obchodu do druhýho, vyfotily milion fotek, pozorovaly cyklistický závody a zase hodně moc jedly a pily. Pak se sešla partička pěti lidí a zcela spontánně jsem se rozhodli jet do Shere, kde jsem zcela dobrovolně absolvovali návštěvu muzea. Nicméně směju se ještě teď!

A teď malý kvíz -ve kterém filmu se objevila tahle hospoda "The White Horse" hmm??


1) The White Horse, 2,3) Private School 4) Me & Zuz 5,6,7) the museum 8) začátek závodů, všude samá Škoda! 9) závody 10,11) Shere church

8 komentářů:

Bee Nobody on Saturday, 21 September, 2013 said...

Napadl mě film Prázdniny s Judem Law a Kate Winslet, ale nejsem si moc jistá.:)

Netty on Sunday, 22 September, 2013 said...

Nádhernéé,už se těším zpátky do Anglie:D

PetiDaubner on Sunday, 22 September, 2013 said...

krásne fotky. Som z nich nadsena a strasne by som sa tam v tomto momente chcela nachadzat... nadhera....

Cler on Monday, 23 September, 2013 said...

haha, bingo!

Lady Nectarine on Tuesday, 24 September, 2013 said...

Já bych to neuhádla! :D
Nádherné fotky! ;)
Překrásná architektura... :)
:))

Kateřina Hlaváčková on Wednesday, 25 September, 2013 said...

Je to krásný :) miluju cestování a super fotky! :)
Young, wild and free

Markét on Thursday, 26 September, 2013 said...

Já taky bydlím kousek od Guilfordu ve Witley:) Nechceš jít v pátek večer do Witerspoon v Guilfordu?, já tam jdu s pár aupair:)

Nikol on Friday, 27 September, 2013 said...

nádherné fotky, ten film jsem neviděla, takže to budu muset napravit!

Post a Comment