Thursday 12 September 2013

food post I

Vystavil Cler v 15:39
aneb o tom jak se v Anglii snažím zdravě cpát, když se zrovna necpu kýblem zmrzliny! A taky jak musím improvizovat když je kuchyň v rekonstrukci, protože už jsem dávno odmítla jíst všechny ty instantní hnusy, zkrátka nemůžu se dočkat až zase začnu kuchtit! Tak tady je pár oblíbenců za poslední dobu


Oat nibbles - protože jsem milovnice sýru a tyhle jsou extra sýrový takže, yumm!



musli sušenky, v krabičce jich je šest balení po dvou sušenkách, mám je tady v šuplíku pod postelí, když mám choutky, tak rači sáhnu po nich než po čokoládě, nebo je vždycky šupnu do tašku a jdu si, jak praktické hmm!



za poslední měsíc nejpopulárnější věc, vždycky piknikujem v parku, ale bez minibabybel to prostě nejde! nebo ho kradu dětem haha



další pikniková záležitost - oatcakes a dokonce prý pouze z přírodních ingrediencí!



Innocent smothie, pořádná dávka vitamínů!



můj nejoblíbenější jogurt, který mám většinou k večeři, 0 procent tuku a vysoký obsah bílkovin! Chutná teda spíš jako tvaroh!



maliny <3



pár proteinových tyčinek, když nemám čas na oběd a kručí mi v žaludku, nebo před posilkou. Nejlepší je ovšem flajpjack varianta protože flapjack miluju!!!



borůvky <3



pár suchárků do zásoby, opravdu se snažím vynechat pečivo, a PB, které bylo moje poslední, vždycky tak rychle zmizí, že to až pěkný není, takže na nějakou dobu se musíme rozejít :((

12 komentářů:

Vera Paradis on Thursday, 12 September, 2013 said...

vyzerá to výborne! :)

Darinka on Thursday, 12 September, 2013 said...

Udělala si mi teda pořádný chutě! :-)

danny on Thursday, 12 September, 2013 said...

hmm, yumm! máš tam tedy daleko lepší výběr, než my tady v té dodavateli zapomenuté zemi :D

Unknown on Thursday, 12 September, 2013 said...

Ty Babybel HM kupuje taky :D Fujky blujky :-/

Cler on Thursday, 12 September, 2013 said...

yumky dumky!

R. on Friday, 13 September, 2013 said...

yuuummy :))
takových dobrot, to se nám tady může jenom zdát..

vv on Friday, 13 September, 2013 said...

anglie je prostě ráj, co se jídla týče, no závidím! :D všechno to vypadá tak lákavě, na sušenky bych se nalákat nechala:D
ale s máslíčkem se taky musím rozloučit, teď padla sklenice tak rychle, že bych se možná měla i stydět:D

Eve on Friday, 13 September, 2013 said...

mm zajimave dobrutky:) ja se dala na eatclean, defakto vzdycky jsem jedla dobře, žádné maso, smažené věci apod tkž skoro žádná změna ale nedavno me zaujalo i veganství :) nějaké sušenky, jogurty, dresingy, tavenaky apod nekupuju dlouho. boruvky vypadaji dobre!:)

Cler on Saturday, 14 September, 2013 said...

Já bych klidně bez masa taky mohla žít, dám si ho tak jednou do měsíce snad, a to jen kuřecí nebo rybí. Veganství je fajn, ale už má moc přísná pravidla, to není nic pro mě :D

Michaela Petráčková on Sunday, 15 September, 2013 said...

Supr dobrůtky :-))
Budeme se sledovat navzájem?
thevoguebyme.blogspot.cz

Eve on Sunday, 15 September, 2013 said...

Jj ani nic pro mě:D Jen to mlíko, vajíčka a maso jsem vyloučila, ale to už dávno aniž bych veděla, že to je čast veganství:D

Cler on Tuesday, 17 September, 2013 said...

mlíko ani vajíčka bych v životě ze svýho jídelníčku nevyřadilo, na to je mám moc ráda :D

Post a Comment