Saturday 7 September 2013

lets talk about future

Vystavil Cler v 19:16
přemýšleli jste někdy o tom co budete dělat za rok, za dva, za tři? I když mě tohle téma více než děsí, přemýšlím o něm v poslední době často, hlavně když mě práce pěkně štve. Do toho se moje dvě nejbližší osoby právě odstěhovaly do města, a tak se pořád nemůžu ubránit myšlence na to až se odstěhuji za nimi!

"Being aupair" je sice hrozně fajn, nemusíte řešit nájem ani jídlo a za peníze které dostane si prakticky můžete koupit co chcete, ale nemůžete to dělat až moc dlouho nebo vám z toho hrábne a vůbec - je taky na čase posunout se o trošku dál.

Takže kde se vidím já? před začátkem příštího léta si chci začít hledat práci a byt. Návrat domů jsem už asi definitivně zamítla, i když mě tak hrozně mrzí, že rodina je příliš daleko a vidíme se jen párkrát do roka, vlastně jsem tak i vzácnější! Nicméně další půl rok strávený jako registrovaná na úřadu práce už vážně zažít nechci!


A tak mě momentálně hřeje vidina, že budu mít vlastní byt, a prostě budu žít odkázaná sama na sebe, to bude na sebe sakra pyšná! A budu mít pokoj plnej polštářků a svíček z Primarku a budu si denně vařit zdravý jídla, a nebudu mít skříňku plnou sušenek a čokolády a ráno mě nebude budit žádný řvoucí dítě, no prostě bude to zkrátka super! A jaká je vaše blízká budoucnost? 

20 komentářů:

Eve on Saturday, 07 September, 2013 said...

Do ČR zatím nechceš, jo? Budeš hledat práci v UK? A jakou? :) No mě budoucnost děsí totalne, mam strach :/

Cler on Saturday, 07 September, 2013 said...

nechci :( budu hledat v Uk, jakoukoliv, třeba v restauraci, hotelu nebo tak, ještě nevím :))neměj strach, stane se co se má stát!

Netty on Saturday, 07 September, 2013 said...

Byt sama pro sebe? Tak to hodne štěstí, nevím o cizinci, který by v UK žil sám, protože to vyjde na hodně peněz. Snad si najdeš nějakou práci s bohatou výplatou:D:)

Cler on Saturday, 07 September, 2013 said...

flat-share rozhodně! :)

Netty on Saturday, 07 September, 2013 said...

Na sharehousu dost ušetříš, ale doživotně se to vydržet moc nedá, tak snad narazíš na dobrý lidi:))

Cler on Saturday, 07 September, 2013 said...

pak plánuju potkal muže svých snů :D ale to už zase na další článek :D

Netty on Saturday, 07 September, 2013 said...

Tak to je nejlepší plán, držím palce a rozumím, taky se mi domů vracet nechce.:D:/

Eve on Saturday, 07 September, 2013 said...

Musím být silná, no, hezké období mě nečeká:/ Tak snad se ti poštěstí a budeš spokojená,kdybys bydlela s temi prateli tak by to bylo supr!:) jak dlouho v UK vlastně jsi?:)

danny on Sunday, 08 September, 2013 said...

jak můžeš vědět, že tě hezké období nečeká?

smajiska on Sunday, 08 September, 2013 said...

Já pokud přemýšlím o budoucnosti, tak momentálně spíš té hodně blízké - co musím udělat dneska, jak to měsíce stihnu napsat první část bakalářské práce, co chci během následujících pár dní až jednoho týdne stihnout. Dál ty plány moc nedělám, je to pro mě moc daleko.

Ale pokud bych se měla zamyslet...tak snad dodělat bc. a jít někam dál, kde mě to bude bavit. Pak si najít práci, která mě bude naplňovat a dál se uvidí. S tím ostatním sem spokojená tak, jak to momentálně je :) (Až na ten šílenej bordel doma po poslední party, takže vzhůru na úklid!)

Eve on Sunday, 08 September, 2013 said...

danny- pracák, pritel mi po 4 letech vztahu odjizdi na skolu do Ameriky, mam malo pratel, zima :/

Anonymous said...

Vazne zsutanes ??? Jeeee dream comes true ! ja uz za rok a pul ! toto leti co, boze jak ti zavidim ,asi ti brzo napisu zas naky mailik at vic pokecame ! a jeste k barveni, nesla jsem ek kadernikovi a jsem taky nazluto trochen =D

danny on Sunday, 08 September, 2013 said...

klidně bych si o tom s tebou povídala, budeš-li chtít, ale tady v komentářích u Cler na blogu to asi nebude vhodné. tak mi na sebe můžeš dát nějaký kontakt :)

Eve on Sunday, 08 September, 2013 said...

ok,ráda:) tak mi napiš maila iw.jad@seznam.cz, budu se tesit:)

Eiva Poppins on Sunday, 08 September, 2013 said...

Ahoj, já jsem přijela do UK v červnu naslepo :). Budu držet palce, ať si najdeš něco dobrýho! Určitě to vyjde, mysli pozitivně.

Eiva: Brighton (UK) Lifestyle Blogger

Cler on Sunday, 08 September, 2013 said...

uvidíme co mi život nachystá :D už za rok a půl? to už je brzy! zase lepší žlutá než oranžová haha, jak se to stalo tenkrát mě :D noo já to chci ještě jednou obarvit ať je to celý krásný! třeba příští sobotu :))) napiš klíďo napiš :))

Lady Nectarine on Sunday, 08 September, 2013 said...

Jsem ve třeťáku na střední, takže udělat maturitu a potom bych chtěla se přestěhovat za prací do většího města :))
A cestovat na různá místa po světě ;)

Unknown on Monday, 09 September, 2013 said...

Ahoj, prosím tě, jsi ještě furt u té rodiny kousek od Guildordu? Já momentálně bydlím v Camberley, tak bysme se mohly někdy sejít :-)

Cler on Monday, 09 September, 2013 said...

jo pořád u té samé u Guildfordu haha :D Klidně můžem, super :))

Eivy on Wednesday, 11 September, 2013 said...

Já bych si tak ráda zařizovala byt. Udělat si to podle svého.. :) Jenomže moje budoucnost je následujících 6 let na výšce a na kolejích :(

Mimochodem, máš skvělý design. V jednoduchosti je krása! :)

Post a Comment