Sunday 1 September 2013

September article

Vystavil Cler v 20:23
Znáte to když všechny vaše převratné plány stále valíte před sebou a pořád jen dokola opakujete "tak od prvního" a najednou je prvního a vy už se nemáte na co vymlouvat tak je načase bouchnout do stolu a konat činy a plnit sliby! 


Takže já jsem se zase rozhodla pustit se do boje sama ze sebou! Za poslední dny se ze mě stal naprostej povaleč až mě to samotnou děsí. Cpala jsem se jedním kýblem zmrzliny za druhým,  v posilovně jsem se za celý dva týdny ukázala asi jednou, místo toho jsem hledala důvody proč nejít. Párkrát jsem si usnula s makeupem na obličeji, ráno jsem natáhla to vytahaný tričko a legíny a hurá do práce. No takový to období, kdy se držíte myšlenky "Im gonna die FAT and alone, but who cares". 


a pak najednou stojím u zrcadla a vztekám se za každým tričkem který mi nesluší, a říkám si "no do háje tohle teda musí přestat" a vážně jsem se dneska probudila s novou chutí do boje, yahoouu! A vůbec ze všeho nejvíc se těším až zase začnu psát hubnoucí články jako "za mlada", dělat si ty svoje barevný tabulky a sbírat motivaci, no a saozřejmě čekovat kluky v posilce! Takže kdo je taky v týmu hubnoucích???

7 komentářů:

Eve on Sunday, 01 September, 2013 said...

Jen do toho!:) Já chci začít cvičit- zpevnit postavu a omezit maso a mléčné výrobky. Zrovna se dívám na dokument o rostlinné vs. živočišné stravě :) Držím pěsti at ti nadšení vydržíí :) až uvidis prvni male pokroky tak to pujde hned líp

danny on Sunday, 01 September, 2013 said...

už se s Klárou domlouváme na fitku, takže to vypadá slibně ... ovšem nezapomínejme ... 70% jídlo, 30% cvičení!

good luck!

Cler on Sunday, 01 September, 2013 said...

tak to já chci opak - jíst více masa! ale rozhodně chci vyřadit pečivo a sladkosti! DĚKUJI za podporu :))

Karin :) on Monday, 02 September, 2013 said...

tiež som sa rozhodla so sebou niečo robiť :) len či mám takú pevnú vôľu :)

Ema má mámu on Monday, 02 September, 2013 said...

Já jsem tak líná! Radši bych už navždycky zůstala ve vytahanym tričku a legínách s talířem housek. Damn it, taky se musím vzchopit. Snad mě tvoje motivace nakopne ;))

Lucije - Life Enthusiasm on Monday, 02 September, 2013 said...

Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda:)
http://lifeenthusiasm.blogspot.cz

Bella on Wednesday, 04 September, 2013 said...

Já už nehubnu, nemá to smysl :-) Ale držím palce!

World By Bella

Post a Comment