Thursday 5 September 2013

RANDOM: recently

Vystavil Cler v 16:44
Práce mi vysává veškerou energii a čas (neuvěřitelný, že už je zítra zase pátek!) na napsání nějakého smysluplného článku, takže dneska jen tak zlehka, pár fotek z nedávna a možná to ještě trochu okecám, znáte to. 

jedno thaiské pivínko a od Host-dad, už je pryč samozřejmě!
Když se snažím jíst zdravě, ovšem hned poté to opět přeženu s burákovým máslem a hned je po zdravé stravě! K tomu všemu máme posilovnu v rekonstrukci, takže pohyb jde do hááje, jsem to ale výmluvkář co!
popíjíme cider v parku na lavičce, nemáme otvírák, ale otevřeme si ho lžičkou jako správné "village girls" kolem nás se scházej lišky a hrabou se v odpadcích, romantika!
o pár hodin později "birthday party", nemám tušení čí to byly narozeniny!
jeden mikrovlnkový pokrm! Není nad to, když vám už třetím týdnem dělají novou kuchyn, pár mikrovlnkových receptů docela uvítám haha!

A víte co dneska šel můj nejmladší opičáček poprvé do školy, uááá nemůžu to mu uvěřit, když jsem přijela nosil ještě plínky a popíjel si mlíko s flaštičky. No jo stárnem :D

6 komentářů:

Vera Paradis on Thursday, 05 September, 2013 said...

pekný post ! mám rada randomi :)) pridavam si ťa k sledovaniu lebo sa mi tvoj blog zapáčil vyzeráš byť milá a kreativna :) pokiaľ chceš pozri sa na moj blog a možeš ho aj sledovať čo by ma potešilo :)

Darinka on Thursday, 05 September, 2013 said...

moc hezké fotky :-)

Eve on Thursday, 05 September, 2013 said...

hezké fotky:) blond ti docela slusi, ale vic mi k tobe jde tmavsi:)jak se v ní citis?

Cler on Friday, 06 September, 2013 said...

víc se mi líbí blond, nevim připadám si taková mladší haha :D tady je to ještě dost do žluta, takže brzy bude blonding day no 2! díky :))

Netty on Friday, 06 September, 2013 said...

Skvělý random:) Takové články mám nejraději.Ta fotka v parku je super. A mikrovlnková jídla mě dost zachranují, když se mi nechce vařit :D

Netty on Friday, 06 September, 2013 said...

Pomáhala jsem v obchodě, někde na blogu mám i fotky tuším. :) Ale bylo to jen na léto no. Jinak do Čech jedu jen na měsíc, pak se vrátím a zas budu něco hledat, eeh.

Post a Comment