Friday 25 October 2013

AUPAIR DIARY: meeting old friends

Vystavil Cler v 21:46
páteční večery mám ráda ze dvou důvodů - nový díl upířích deníků ( sníst u toho nějakej ten dort, znáte to) a taky proto že můžu hodit za hlavu všechen ten stres z předešlýho týdne za hlavu! S kidísema jsem včera skákala asi hodinu na trampolíně, střílela góly do pomyslné trampolínové branky, kopla míč k sousedům a pak šla umřít na své lůžko! Dneska jsme časně ráno utíkali do Sainsburys koupit polevu na dort, kterej jsme včera za pomocí mé a trojité klučičí síly stvořili. Jak se mi zbíhali sliny, že jsem si myslela, že cake do babiččina příjezdu nepřežije, ale přežil.


A odpoledne jsem se konečně po sto letech potkala s Liisou! Co se odstěhovala a našla si práci jsme se ještě neviděly, chybí mi všichni tyhle staří dobří přátelé, uff. Takže jsem zašli na Pumkin Spice Latte, který bylo pěkně fujkózní, takže jsem litovaly, že jsem se nešly přežrat do Burger King. A vlastně přesně před rokem jsem touhle dobou na poslední chvíli hledaly po Guildfordu kostým na Halloweena, a letos ho tak nějak sabotujeme. Čas ale šíleně letí! Ale hlavně se všichni zase uvidíme na Bonfire night! Tenhle podzim ve mě vzbuzuje nostalgii. Také Vám chybí staré časy??

4 komentářů:

Netty on Saturday, 26 October, 2013 said...

Parádní fotky, strašně se mi líbí to zabarvení:)) Na Bonfire night se taky docela těším,ale spíš bych chtěla něco podniknout na Halloween.

danny on Saturday, 26 October, 2013 said...

ano. PSL není vůbec dobré a nejde mi na rozum, kdo může říci, že mu to chutná ...

Unknown on Sunday, 27 October, 2013 said...

Máš moc hezký blog :) Co se týče starých časů, občas si zastesknu, ale snažím se žít přítomností :)

Pandička

Holly on Monday, 28 October, 2013 said...

lovely post!

following! <3

from helen at thelovecatsinc

Post a Comment