Monday 28 October 2013

Sunday on Oxford Street

Vystavil Cler v 19:09
V sobotu jsem si uklízela ve skříni a zjistila, že nemám ani jeden kousek zimního oblečení, proto jsem se rozhodla odjet na masivní nákupy do Londýna, takže jsem odjela první ranním busem a vrátila se tím posledním. Prostě den jenom pro sebe na Oxford street a hooodně daleko od rodiny, člověk prostě potřebuje jednou za čas vypadnout od všeho a udělat si radost! I když já si jí dělám skoro každý den haha!




Mimoto že jsem jen nakupovala a jedla jeden junk za druhým jsem taky fotila! No pomalu to vypadá, že do k nám míří Vánoce, na mě teda vánoční atmosféra už pěkně dýchá a já už nemůžu dočkat! Že nejsem jediná kdo už se v říjnu těší na Vánoce?



Samozřejmě jsem se taky nezapomněla ztratit, i když jsem si myslela, že cestu znám jak svý boty, a ejhle vystoupila jsem o zastávku dřív a už to bylo haha. Ale to je u mě úúúplně normální!




Ale hlavně konečně mám bundu svých snů, hřejivou s kožíškem, a jsem plně vybavena na zimu! Dokonce jsem si po roce a půl žití v UK pořídila wellies, nechápu, věc docela nezbytnou pokud většina dní prší! Nicmámě mám z toho dne radost! Co vy, kdy jste si pořádně zanakupovali? 

3 komentářů:

Netty on Monday, 28 October, 2013 said...

Jé,zrovna dneska jsem byla nakupovat v Liverpoolu, a byly jsme ve forever 21....v Anglii je prostě nejlepší nakupování!!!!!:D ♥ A skvělý fotky!

Darinka on Monday, 28 October, 2013 said...

Nejsi jediná kdo se těší na Vánoce :-3 a já pořádně nenakupovala ani nepamatuju!

Ema má mámu on Thursday, 07 November, 2013 said...

Já se těšim už od minulejch vánoc :D Akorát mě teda nebaví vymejšlet ty dary, ještě když je letos nějak nemám za co koupit. Handmade gifts forever :D

Post a Comment