Tuesday 8 October 2013

me and mr. Logan

Vystavil Cler v 12:34
můj neoblíbenější člen mé host famílie


i když hrozně rád škrábe a utíká ze svojí klícky a my ho pak celý hodiny honíme po zahradě a všech sousedech. Prvního spapala liška, druhej nám utekl a tenhle ten je prostě statečnej!
Taky máte takové nezbedné mazlíčky?

5 komentářů:

Netty on Tuesday, 08 October, 2013 said...

Ježiš ten je nádhernej! Ale asi by to chtělo vyměnit klec :D Mám útěkářku křeččici, ale vždycky se postarám o to, aby neměla jak/kam zdrhnout.:D

ta, co běžela za králíkem on Tuesday, 08 October, 2013 said...

Králíček :)

Ema má mámu on Tuesday, 08 October, 2013 said...

Jůůů, ten je sladkej! Taky jsem měla králíka, taky utíkal k sousedům na zahradu a taky škrábal, asi to je nějakej králičí gen :D

R. on Tuesday, 08 October, 2013 said...

Clér, si z nás děláš srandu, co? :D Takhle vypadal můj plyšák, když jsem byla malá..
jako, kouzelnej!

Anonymous said...

*hladí prstem obrazovku* Ten je úplně nejroztomilejší, všechno to škrábání a utíkání bych mu odpustila :D ♥

Post a Comment