Saturday 5 October 2013

this week

Vystavil Cler v 20:05
Stál docela úplně za nic. 

V neděli jsem konečně zaplatila vánoční letenky, takže už se mám na co zase těšit. Nicméně jsem teď chudá jak kostelní myš. V úterý u mě zůstala kamarádka Zuzanna, kterou host-rodina vykopla z domu, naštěstí všechno dobře dopadlo a už ve čtvrtek si pro ni přijela rodina. Celkově práce bylo dost, takže jsem prostě dneska zrušila všechny plány a celej den se válim u sebe v pelechu a koukám na upíří deníky. Nejradši bych se uložila k zimnímu spánku!


ale na druhou stranu tu bylo taky pár fajnových momentů, když sme v parku popíjeli pivko a učily se navzájem česko-polsko-španělský sprostý slova, pak sme pekli s dětima perníčky, válela jsem těsto termoskou, protože jsem jsem v tom chaosu nenašla váleček, taky sme hráli fotbal na trampolíně, myslím že budu samá modřina! Jaký byl ten váš týden?

1 komentářů:

danny on Saturday, 05 October, 2013 said...

můj týden byl od všech ostatních týdnů naprosto odlišný, přestože se až tak moc nestalo, hodně se toho u mě změnilo. tak jsem moc zvědavá, jak budou vypadat další týdny.
nekonči s blogem!!!!!!

Post a Comment