Saturday 14 December 2013

Blogmas: Brighton

Vystavil Cler v 22:41
Před pár dny jsem s mamkou, která je teď u mě v Uk, byly v Brightonu. Nebyla jsem tak úplně jistá jak je v Brightonu v zimě, protože jsem tu nikdy předtím v tuhle roční dobu nebyla, ale počasí bylo nakonec úplně úžasný - slunečný! Takže jsem se prošly po pláži, k obědu si dali mega krabici hranolek, podívaly se okolo Royal Pavilonu a nakonec ještě trošku nakupovaly!

Me and my mum, who is staying over with me in the UK right now went to Brighton couple days ago, wasnt quite sure how is Brighton during winter, becouse Ive never been there in this time before. The weather was actually amazing - nice and sunnny! So had a little walk on the beach, had a massive box of chips, had a look at Royal pavilon and also did some cheeky shopping!



A víte co? Zítra letím domů! And you know what? Im flying home tomorrow!

4 komentářů:

Netty on Saturday, 14 December, 2013 said...

Bože,to je nádhera! Brighton mě láká snad z celé Anglie nejvíc, asi si budu muset zajet u Liverpoolu do New Brightonu,abych si to zatím částečně vynahradila,haha!

Anonymous said...

Aww welcome back :P

Ema má mámu on Sunday, 15 December, 2013 said...

Supr dupr fotky :)) Přeju ti šťastnej let a ať si to doma pořádně užiješ ;))

Anonymous said...

Úžasný! Brighton mě nikdy nelákal, ale asi to budu muset přehodnotit :D

Post a Comment