Saturday 7 December 2013

BLOGMAS: party time

Vystavil Cler v 11:07
Užívám si pohodičky sama doma, mám hudbu na plno, tancuju ve své nové onesie, zpívám si (dost špatně) a samozřejmě taky pracuju (zrovna ležím v posteli haha). Jediný co si ještě přeju je teploučký vánoční svetr! Takže jsem se rozhodli, že odpoledne pojedeme do města na pořádný vánoční nákup a užít si hodně srandy! Ou jééé :)))

Im enjoying free house, having music on very loud and dancing in my onesie, singing very badly and doing some work as well indeed (what a lie haha - laying in my bed now!). All I need is cosy christmassy jumper! Me and friends of mine are going to the town this afternoon to do some christmas shopping and have a lots of fun! 



Chystám se udělám svůj vlastní vánoční list a jsem tak hodná, že se sním s vámi podělím. Jaká je vaše oblíbená vánoční písnička??? Im just abou to make my very own christmassy playlist, and Im gonne share it with u guys, its nice of me, isnt it? haha! What is your fav christmas song??? 

7 komentářů:

Netty on Saturday, 07 December, 2013 said...

Jů, taky mám čepičku a vyrábím si letos krekry. Dáváš do nich něco, nebo jen tak na ozdobu? :) Užij si nákupy.
Jinak já můžu vše od Sinatry (třeba It's beginning to look alot like christmas, Santa Claus is coming to town) nebo Let it snow, Winter Wonderland a pak soundtrack Sám doma.. taky mám vlastní playlist na ytb.

Nikol on Saturday, 07 December, 2013 said...

Furt přemýšlím, že ty krekry koupím a dovezu domů. Ale při představě, kolik mých hader a dárků vezu, si řikám, že to nemám kam nacpat :D ale pěkně nasáváš vánoční atmošku :)

Darinka on Saturday, 07 December, 2013 said...

já mám ráda všechny vánoční písničky :-D

Unknown on Saturday, 07 December, 2013 said...

Taky bych hned jela na pořádný Vánoční nákup :(

Andy on Saturday, 07 December, 2013 said...

Taky prožívám Vánoce, akorát jsem dělala článek na blog na zítra :D. Jinak je mi sympatický tvůj blog :)

Anonymous said...

Hod si tam Biebra a Mistletoe ♥

Bee Nka on Sunday, 08 December, 2013 said...

Jo, svetřík i nákupy by se mi hodily :-). Všechny vánoční jsou super :-) a ty sobíci jsou kouzelní :-)

Post a Comment