Sunday 1 December 2013

recently

Vystavil Cler v 10:58
zdroj:weheartit.com
Včera jsem byla s dětima na Despicable me 2 v našem pidivesnickým kině // 24 dní do Vánoc, už máte vyloupnutou jedničku z kalendáře? // sleduju The Originals, myslím, že je vyměnim za TVD // Před spaním poslouchám nový album od Placebo // Potkávám nejlepší přátelé // plánuju poslední týden v UK v tomto roce // chodím pilně do posilovny // RIP Paul Walker // páteční večer ve stylu Guinness <3 a lazy Sunday jako obvykle

Už mě čekají jen 4 pracovní dny! Jaký byl Váš týden?

4 komentářů:

Vera Paradis on Sunday, 01 December, 2013 said...

RIP Paul Walker :(

Nikol on Sunday, 01 December, 2013 said...

Já se chystám se ségrou v ČR před Vánocemi na Frozen (nevím, jak je to v češtině:(:D) a strašně se těším! a už jen 23 dní do českých Vánoc! tobě chutná Guinness? :(:D

Netty on Sunday, 01 December, 2013 said...

Já se přiznám, že na kalendář jsem letos zapomněla, musim to napravit. :):D

Anonymous said...

♥ costa coffeee :) uzivej si posledni dny !

Post a Comment