Sunday 24 November 2013

turn the christmas lights on!

Vystavil Cler v 14:50
Už jen měsíc do VÁNOC! A vůbec už jen pár pracovních dnů v tomto roce, soooo excited! Včera se všude rozsvítila vánoční světýlka a Mulled Vine teklo proudem, takže asi proto už na mě nezbylo a já se musela spokojit se starým dobrým ciderem. A z nebe se sypal sníh! Tomu věřte Vy, já vím, že to byl jeden velkej pěnovej podvod vycházející odkudsy!



6 komentářů:

ta, co běžela za králíkem on Sunday, 24 November, 2013 said...

Tady sníh zatím nic... doufám, že začne padat nejdřív v úterý. Nejsem sice pověrčivá, ale přece jen - zítra je Kateřiny a já bych si taaaak přála zasněžené Vánoce.

Netty on Sunday, 24 November, 2013 said...

Krásné fotky! Já doufám, že sněžet u nás nebude, max.na jeden den, abych mohla udělat fotky a pak čus :D

Darinka on Sunday, 24 November, 2013 said...

U nás před chvilkou sněžilo, ale jen chvilinku, hlásí, že má příští týden sněžit, tak snad!
Fotky jsou úžasný, už, aby se rozsvítila Plzeň :-)

Anonymous said...

Jééé tam to musí být krásné užívej :* ♥

Anonymous said...

Když já bych chtěla tu školu až v zahraniči tu vejšku, kdyby byli pak penizky :) už se nemužu dočkat ! zajdem na coffee :P

Kris(týnka) on Thursday, 28 November, 2013 said...

krásné fotky, už mín než měsíc do Vánoc! a to nemám nic nakoupeno ani jsem nezačala péct, snad se brzo uzdravím, abych to mohla dohnat, přinejhorším dárek mamce a sestře koupím na netu..

http://oprirodnikosmetice.blogspot.cz/2013/11/jak-na-krasne-dlouhe-pevne-nehty.html

Post a Comment