Friday 3 January 2014

the end of the year

Vystavil Cler v 22:46


s úderem dvanácté hodiny měla zmizet veškerá moje nerozvážnost a měla nastoupit zodpovědnost ( takový teda bylo předsevzetí), jenže v jedenáct už bylo všechno tak rozmazaný a od dvanácti už jen prázdno. Probouzíte se na podlaze, chybí vám ponožky a je vám hrozně zle! Všude jsou střepy na oknech krev, bundu máte od bláta a polovina lidí chybí. Pak pak Vás vyzvedne maminka, a o tři kilometry opodál zběsile šlape na pedál aby neměla poblitý auta. Tak to s tou dospělostí ještě nebudeme moc přehánět. Hello New Year! a stejně to byla prdel :D

Jaký byl ten Váš Silvestr?

8 komentářů:

Claire on Friday, 03 January, 2014 said...

Špinavá od bláta jsem byla taky, hlas jsem ještě nenašla, ale obraz a zvuk za celý večer čistý! :D

Eve on Friday, 03 January, 2014 said...

zní trochu jako z Hangouveru :D ja Silvestr nejak neresim, vecer jako kazdy jiny s tim, ze si dam sklenku vína :)

MishyV on Friday, 03 January, 2014 said...

To zní jako hodně hardcore party :)))

ta, co běžela za králíkem on Friday, 03 January, 2014 said...

:D Tak je to dobrý - já jsem ráno měla ponožky, krev nikde žádná a zle mi bylo až po cole, co jsem ráno vypila na žízeň (nic jinýho nepiju a z coly je mi zle i normálně) Ale jinak byl můj Silvestr taky celkem vtipnej - hlavně proto, že jsem celý večer řešila, že jsem na té party nejstarší a všichni mi říkali, ať to neřeším (ale aspoň si to pamatuju) :D

danny on Saturday, 04 January, 2014 said...

Kašli na rozvážnost a zodpovědnost, prostě žij!

Anonymous said...

No vidíš tak sis to užila ! :D

Unknown on Saturday, 04 January, 2014 said...

Užito naplno jak koukám. Tak to má být :)
Zvu tě k sobě na giveaway
http://pandulka.blogspot.cz/2014/01/novy-rok-2014-giveaway-zdravim-vas-jiz.html#comment-form

Netty on Sunday, 05 January, 2014 said...

:D Ty máš ty fotky tak super,proč jich nepřidáváš víc?♥

Post a Comment