Saturday 4 January 2014

time went so fast

Vystavil Cler v 21:12
Jsem zase zpátky v UK. Ve své nesmírně studené "komnatě" a pomalu se připravuju na pracovní rutinu! Po celým měsíci nic nedělání, stráveným z těmi nejbližšími bych se zase nejradši vrátila zpátky a už napořád! No ale jsem tu... díkybohu.




Kdo by si pomyslel že za tu dobu zapomenu pin - zablokuju si kartu a strávím na letišti hodinu a půl bez kreditu a s 4 libry v kapse čekáním až mi někdo zavolá a vyzvedne mě :D Letos bude príma rok, cítím to v kostech :D



So Im back in the UK now. Slowly preparing for working routine, honestly after month spent with my family I did not want to come back, I would stay at home for good! Here Im though... thanks god! I forgot my pin and blocked my card, so i stuck at the airport with no phone-credit and no money for train ticket. So I was despretly waiting for whichever phone call and finally was picked up hour and half later on. This year will be funny, dont u think so?

5 komentářů:

Anonymous said...

:) Sikulka nase :D :) k tomu funny year :) have a good one ! :)

danny on Saturday, 04 January, 2014 said...

Taky si myslím že tento rok bude ještě zajímavý :)

Ema má mámu on Saturday, 04 January, 2014 said...

Drahá Cler, tak ti do novýho roku přeju lepší paměť, ať nemusíš už nikde hodiny tvrdnout :D A spoustu splněných přání k tomu ;))

Netty on Sunday, 05 January, 2014 said...

Chudáku:D Ty fotky z letadla jsou ale naprosto luxusní! Hlavně ta poslední, do té jsem se zamilovala:D ♥

Anonymous said...

krasny fotky
betsmix.cz

Post a Comment