Saturday 22 February 2014

RANDOM: half-term

Vystavil Cler v 11:37
Áno já vím, že jsem bloger na prd, ale musim se zase vymluvit, že jsem těžce zaneprázdněná. Drahoušové měli celý týden prázdniny tak jsem se jim pečlivě věnovala. Indeed! Tak přemýšlím co se všechno událo.
 
Minulou sobotu jsme byli po hrozně dlouhé době na párty v Guildfordu, a myslím že od té doby už nechci trávit ani jeden z víkendů u nás na vsi, potřebuju akci! A toffe-apple cider? Omg i love it!Ulomila jsem si kousek stoličky, jak jinak než na bomboonu. Dietářka jako prase. Nemůžu se dočkat až zase po návratu do čr strávím na zubařským křesle zase 3 hodiny.
 
Snad po měsíci jsem se zase viděla s mojí nej estonskou kámojdou z Guildfordu, dali jsme obídek u nás na vsi a včera jsem si u ní doma byla mrknout na jejich baby-kitten, ňůů! Chybí mi starý časy a zároveň se těším co nám budoucnost nachystá uáá. Maluju si svoji růžovou budoucnost!
 
Mimoto se budu učit španělsky, včera po třetím pivku jsem se rozhodla. Takže nebudu. Konečně jsem dokoukala poslední díl Harryho, a říkám si vááážně? Vážně? Takovej happyend! No to néé haha. A jak bude vypadat můj zbytek víkendu? Kombinace youtube, seriálů a postele. A ten Váš??
 

Woking // healthy lunch // my pb love // lunch time // Woking // rainbow day

2 komentářů:

Anonymous said...

Mnaaamky !

Anonymous said...

Někdy taky nejím zrovna nejlíp neboj sa=D jinak nevíš o nějaké family co by chtěla někoho na léto ? jen tka to zkousim =)

Post a Comment