Saturday 8 February 2014

Babysitting night

Vystavil Cler v 23:41
Minule jsem psala, že při každým bejbáči napíšu článek, takže hurá do toho, mám toho po tom týdnu zase docela dost na srdci. K této příležitosti si taky ovšem stahuju Friends With Benefits, po HP období nastala romatincká éra, nevim proč. Stejně bych nejradši celý dny trávila ve své plyšové onesie v posteli a koukala na jeden film za druhým. Počkat, to zní jako super plán na neděli, haha!

Untitled

Uff takže všechny tři příšery jsou nakonec v posteli a já se vám můžu oficiálně přiznat jak jsem se dneska nechala unést čokoládou a sežrala jí asi tak půl tuny! To má ovšem svoje opodstatnění - když jsem se dneska vrátila znuděná, vzpruzená, zmrzlá a hladová z Wokingu domů, kdyby mě ještě někdy napadlo vyrazit si s partičkou španělů, profackujte mě prosím! 85% dnešní konverzace bylo ve španělštině, až mě z toho bolela hlava hah.

Nebo že by to snad bylo z toho včerejšího mixu piv a cideru? Není nad to když se takhle při pátku potkáte ve své oblíbené hospůdce s lehce opíveným host-dadem, kterej na vás a na vaše přátelé začně chrlit věci od Arsenalu až po ovesnou kaši co ráno snídá. A vy si pak o půl jedný ráno uděláte malou zastávku v pekárně a nacpete se k prasknutí, uááá! Víkendy mě zabíjí, vážně.

Be Fit Motivation | via Tumblr

Náhodou jsem si řekla, že od zítřka začínám cvičit 30ti denní výzvu na břicho a zadek abych se taky mohla pyšnit nějakou před a po fotkou! Jep těšim se na to! A vzdám se všech cadbury creme eggs, kterých jsem už sežrala 6 a to ještě zdaleka ani Velikonoce nezačaly haha! No uvidíme kdo se bude smát až se zase postavím na váhu.

BTW: už jste se někdy bouchli do hlavy o ledničku? Proč mě se to stává pořád!

9 komentářů:

Anonymous said...

Takovej víkend bych taky chtěla jednou zažít. Možná by se host-daddy v mém případě nedostal ani k té ovesné kaši, miluju totiž Arsenal! :D Jsem zvědavá na fotky před a po a držím palce.
Ne, o ledničku jsem se hlavou ještě nikdy nebouchla. Původně jsem četla o skleničku, nad tím jsem se pozastavila, ale lednička je taky zvláštní. :D

Anonymous said...

:D já sežrala za poslwední tři dny asi 4 čokolády, wtf ? dávám peníze na učet abych měla prázdnou peneženku a nic nekupovala sakra =D

danny on Sunday, 09 February, 2014 said...

Tak já tě chválím a držím ti palce a ty pak sežereš půl tuny čokolády, wtf?! :D Snad aspoň tu 30 denní výzvu nebudeš flákat! Ale věř mi že po pár dnech posilka ze sebe budeš mít tak fajn pocit, že se ti nebude chtít to vzdávat.

Anonymous said...

Harry je snad furt cute, not fair. Docela by se ke me i vekove hodil :D
Nojo ty nase vahy, jenze mi zas maknem a pak nam jeste budou padat dziny =D

Unknown on Tuesday, 11 February, 2014 said...

Friends with benefits je moc pěkný film, líbil se mi. Máš moc pěkný design blogu :)

Nicole blog

PARTOFSTREET on Saturday, 15 February, 2014 said...

čokoláda to je ďábel! :D

Andrea on Saturday, 15 February, 2014 said...

Friends with benefits zbožňujem :)
myslím, že pre tú čokoládu nemusíš mať výčitky, každý má právo jej sem-tam zjesť viacej, než je normálne :D
a v 30 dňovej výzve držím palce, nech ju celú zvládneš (nie ako ja- po 10 dňoch som to vzdala :( :D )

slečna L. on Sunday, 16 February, 2014 said...

Cler, tak nějak jsem na Tebe pozapomněla a Danny mi Tě připomněla, takže jsem zase tu. pořád Ti závidím Anglii a host-dada a taky Španěly.. a všechno :D ani tu blbou čokoládu tu nemám, abych jí spořádala na posezení. :D 30denní výzva mě taky láká nebo spíš vlastně jakýkoliv pohyb by se mi hodil, zase začínám polevovat..

Ema má mámu on Friday, 21 February, 2014 said...

Ty seš tak vtipná :D A musíš mít lovely život, pořád čtu jen jak někde kalíš, něco jíš a nebo se válíš u filmů. Holka, pojd si to se mnou vyměnit, chci to taky! :D

Post a Comment