Saturday 22 March 2014

RANDOM: busy bee

Vystavil Cler v 11:21
Hello my friends, právě se mi z nějaký neznámýho důvodu otevřely dveře samy od sebe, to není vůbec creepy! Mám dojem, že poslední dobou (myslím tak poslední půl rok haha) vůbec nic nestíhám. Už zase bude konec měsíce a já už zase budu muset dát do kupy report o mém přeslavném hubnutí, o tom ale někdy později. 

Pracovní sobota. Už ani nevim jestli je víkend nebo ne, ono to je vlastně úplně jedno. Dokonce už místo pátečních prohýřených nocí někde v klubu trávím večery doma v posteli a koukám na upíří deníky nebo čtu Lady Fuckingham. Stárnu. A žiju prací, kterou pomalu ale jistě začínám nesnášet. Za to když mám chvíle volna, užívám si je na plno. Popíjím si cider na hradě, jezdím na skejtu (haha), hraju fotbal (nedobrovolně), a hlavně se hodně směju. Moje HM to táhne ze zahradníkem a díky tomu mi na pár hodin v týdnu zařídila extra uklízení, já si přivydělám, ona je sama doma, ve finále obě strany jsou happy. 


A teď mě prosím někdy vykopejte do posilky nebo strávim celý volný sobotní ráno v posteli. 
Have a nice weekend!

2 komentářů:

Anonymous said...

já travila taky dnešek v posteli haha, nenavidis svou praci ? to hodne lidi =D

Anonymous said...

Skate a fotbal to je moje + cider, ach závidím :)

Post a Comment