Thursday 13 March 2014

RANDOM: spring madness

Vystavil Cler v 23:38
Cítíte to jaro ve vzduchu?? Na mě dokonce už stačila padnout jarní únava ale stejně tak rychle taky odešla. Feeeling so fresh again! A co je u mě za posledních čtrnáct dní, co jsem se neobtěžovala neměla čas ozvat, novýho? Lovíme doma krysy na marshmallow, po večerech lezu přes brány, jedno nepovedený anglický rande, poslouchám Imagine Dragons, jedna perfektní girly night  v Guildfordu, pár nových přátel a tak no...


4 komentářů:

danny on Friday, 14 March, 2014 said...

tenhle design jesupr! líbí se mi ta šedá barva!

Ema má mámu on Friday, 14 March, 2014 said...

Mně se zas líbí ty upravený fotky, to děláš v photoshopu? je to super. Ty králíčci, ňuch! Cítím ve vzduchu Velikonoce :D Stay fresh! ;)

Netty on Friday, 14 March, 2014 said...

To je krásná příroda! fot tam víc!.) A jak děláš ten efekt, nemáš tip na akci ke stažení, nebo v jakém je to prográmku?:))
Ti králíčci jsou super.:)

Anonymous said...

Super fotky ♥

Post a Comment