Thursday 19 June 2014

Babysitting night

Vystavil Cler v 23:48
to už tu dlouho nebylo, dneska tu zase sedim a vesele podvádím svůj dietní režim a mám toho tolik co říct, že zatim stejně půlku zapomenu, nicméně - co je u mě novýho??

- konečně mám letenku, a 24.července letím domů!!! (nestíhám zhubnout ani šetřit)

- dneska je konečně v UK premiéra TFIOS! v sobotu jdu a beru si hodně moc kapesníků! (Jak je možný, že v českých kinách to už od pátýho běží, hmm??)

The Fault in Our Stars | via Tumblr

- celý minulý týden bylo přímo božský počasí, tak jsme v neděli vyrazili do Brightonu na pláž a najednou bylo všem slunečným dnům konec! Takže letos zase léto na samoopalováku...

IMG_3656

- a vlastně proč ne, když už jsem u toho můžu vám doporučit ten nejlepší samoopalovák na světě! Vlastně bych ho ani mezi samoopalováky nezařazovala, ale vážně funguje a hlavně zanechává tak krásně vláčnou pokožku! Mmm! Ale bacha na fleky pořádně rozetřít!

IMG_3620

- moje host mum mě jeden večer vyhecovala s ní zajít na boot camp, na úkor toho jsem usoudila, že musím začít běhat! Tak od teďka běhám, včera jsem si rozbila držtičku, jím zdravě a občas taky pěkně podvádím, a o váze nemám zdání.

3

- konečně jsem si zařídila NIN (national insurance number) takže už se po prázdninách budu moct kouknout po nějaké part-time prácičce a že bych už snad pak začala šetřit?

- v pondělí jsem byla v Londýně, vyzvednout na čínské ambasádě pas pro HD, takže jsem si krásně prodloužila víkend, asi dvakrát jsem jela v metru na druhou stranu, pak zase přejela zastávku, jen abych se mohla mrknout do Forever 21, dvakrát vystála nekonečnou frontu na kabinky, nakonec jsem se málem nedostala domů kvůli zpáteční jízdence, jo do Londýna už zase dlouho ne..

IMG_3662

- zbavila jsem se peroxidových vlasů a věnuji jim teď tu největší péči!

- začala jsem od začátku sledovat Gilmorky

Love them so much *-*

- zapomněla jsem na mamky svátek, což jsem mohla napravit jedině zasláním balíčku, zahrnujíc moje oblíbený tílko Jacka Danielse a dalších podobných kravin, kterej ji  nakonec dojal tak, že mi bylo odpuštěno! Při této příležitosti jsem rozeslala pohledy po příbuzenstvu a tím mám zase na rok vystaráno haha!

- opila jsem se natolik, že jsem odešla z baru bez zaplacení a dokonce i bez platební karty

- a máme tu víkend! Jupíjáááje! Co budete dělat??? 

5 komentářů:

Anonymous said...

Ahoj ;) pobavila jsi mě :D Jsem taky v Londýně, taky letím 24.7. domů na "dovolenou" a nestíhám šetřit ani hubnout :D úplně jsem se v tom viděla, když jsem to četla :D Děkuji za doporučení na samoopalovák, zrovna se po nějakém koukám :) ...Jinak na TFIOS se chystám zrovna dnes večer ;) ...Luca

Cler on Sunday, 22 June, 2014 said...

to je dobře :)) nějaká náhoda, že bys letěla easyjetem z Gatwicku?? Na TFIOS jsem nakonec byla včera a byl to ten nejkrásnější film co jsem kdy viděla! :))

Anonymous said...

Bohužel :( Mohly jsme se potkat, ale letím Raynair ze Stansted :) ...super, já mám nakonec TFIOS v plánu až dnes :) už se těším

Ema má mámu on Sunday, 22 June, 2014 said...

:D no tak předposlední bod nezklamal! jsem ráda, že jsi zpátky a soucítím s tebou v tom šetření, já se dneska po shlídnutí zůstatku na účtu skoro rozplakala :D Alkoholový víkendy jsou největší peklo, ještě že už mi skončil semestr a já zas budu trochu hodnější..

Cler on Monday, 23 June, 2014 said...

Luciana: uhmm škoda no :/ snad se ti film líbil :))

Helena D.: tak znáš mě :D to bych nebyla já, abych něco někde neprovedla haha. Na účet už se rači ani nekoukám, tam je jen prach a bída :D

Post a Comment