Wednesday 25 June 2014

okey? okey!

Vystavil Cler v 15:34
Aaaa zdravíčko, co děláte? Já se válím doma v posteli, venku je krásně a já hledám výmluvy proč nejít do posilky a proč vlastně nedělat vůbec nic! Upravuju fotky, uklízím, a tak celkově si plánuju. Už jenom třicet dní! Poslouchám Eda Sheerana. Jeho poslední album je AMAZING! Víkend byl super. Mám několik fotek a pokaždé jsem z jinou flaškou v ruce, šílenství! Byly jsem s Caroline v kině. Po tak dlouhé době čekání, konečně! Miluju Pounland a sladkoslanej popcorn. V neděli jsem grilovali a nechutně se přežrali dortem. Ach já miluju víkendy. 

IMG_3708IMG_3675
IMG_3682
IMG_3702
IMG_3672

5 komentářů:

R. on Wednesday, 25 June, 2014 said...

Tvé články mi vždy připomenou, že život je vlastně skvělej^^
Have fun! :)

Vera Paradis on Wednesday, 25 June, 2014 said...

veľmi sa mi páči ako optimisticky a sviežo píšeš !! :)

inak pozývam ťa na giveaway o náušničky, ktorá bude končiť koncom týždna :) bola by som rada ak by si sa zúčastnila
http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html

Anonymous said...

Taky odpočítávám :D A taky poslouchám Eda a jeho nové album ♥ láska na první poslech :) ....ouuu je to Bacardi Piňa colada dobré? :D

Anonymous said...

Zní to jako téměř dokonalý život :)

Anonymous said...

oKEYYY ♥

Post a Comment