Monday 25 August 2014

Life sucks at the moment

Vystavil Cler v 18:55
od chvíle co jsem se po prázdninách doma vrátila do UK se mi honí hlavou jediná myšlenka, o tom, že už tuhle práci nechci dělat ani jeden den. Au pair je fajn, ale nesmíte to dělat moc dlouho, třeba jako víc než dva roky, a pořád tuhle hranici posunuju a posunuju a nejsem schopná říct dost. 

Nic vlastně není tak růžový jak se zdá, a už dávno nežiju ve snu, jak jsem si myslela. Najednou už se vám nechce snášet, to co jste snášeli po celou dobu, falešný přetvářky host mum, stále ječící neposlušný děcka, asi bych mohla pokračovat do nekonečna. To není den, kdybych si na něco neztěžovala a nehejtřila.

Takže teďka šetřim všude kde se dá, beru každej úklid i babysitting před jakoukoliv party, a dokonce hledám už i job na víkendy, abych odtud mohla co nejrychleji vypadnout a začít si žít po svým. Yeheey. Na druhou stranu brzy zase začne škola, a bude všechno mnohem jednodušší + mám kolem sebe spoustu fajn lidí.

Stop
 Ale dost o mě. A co teď štve Vás???

11 komentářů:

Zuzanna on Monday, 25 August, 2014 said...

Mě zas štvou Čechy, Češi a VŠE CO JE ČESKÝ! Někdy mám pocit, že už to tady nevydejchám, seberu se a uteču za hranice v tom, v čem jsem oblečená a co mám zrovna po ruce. Asi tak no.
Já jsem Aupairství také pomalu zavrhla a vybírám práci. Co tak čtu, je mi jasné, že si to každá vysnila stejně tak, jako si to celou dobu vysnívám já. A můžu se zeptat, jaké máš plány do budoucna? :)
xx

Anonymous said...

Fab!!
i´m totally agree with the quote ;)

http://ladytrendy.blogspot.com

xoxo

Nikola on Wednesday, 27 August, 2014 said...

zdielam rovnaký názor :)
Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

Anonymous said...

Ja po sve letni aupair zkusenosti zmenila na vse nazor, amerika po stredni pocka (na dovolenou nekdy) ..setrim kde se da a po maturite planuju stehovani do UK, s kamradkou 3 mesice londyn v share housu a pak sama zustanu snad .. mam spis nahnano z pojisteni, banky,sim,nin a vseho toho zarizovani =D

Cler on Thursday, 28 August, 2014 said...

Lucy: Vidiš to, já jsem tě skoro nestačila ani sledovat a už si zase zpátky? Jaký máš názor ted?? Já se v březnu prostě stěhuju do flat-share a zdarec! Umm zařizování je dost, ale vždycky ti s tím někdo poradí. Sim je co? :D

danny on Friday, 29 August, 2014 said...

Mě štve, že od tý doby, co seš v oficiálním vztahu, tak mi vůbec nepíšeš o_O

Cler on Saturday, 30 August, 2014 said...

DANNY????? :-O

danny on Saturday, 30 August, 2014 said...

ano?

Cler on Saturday, 30 August, 2014 said...

seš šulínek :D to není pravda!

Anonymous said...

No přece sim karta do telefonu =D joo hodne holek radi, ale mam bobky v gatich a to me jeste ceka maturita ..nazor ? nikdy nikdy do uk nebo ir . byla jsem v kontaknu s 3ceskymi a po tom co jsem opustila rodinu o 3tydny driv mi jich jeste mnoho psalo jak se k nim kdo spatne chova a jak opustit rodiny atd.. nekd ochyti dobrou, ale ja teda chytla nekoho, kdo ma aupair za slave. Jedna radost, a tak me opustila touha po USA aupair, ikdyz vim ze zas amici jsou jini a smlouva etc.. ale zatim to vidim na share house a londyn ♥ kde ty budes ? :*

Cler on Monday, 01 September, 2014 said...

ajo, tak to je to nejmenší :))) Haha je škoda, že si měla zrovna špatnou zkušenost, když si se na to tak dlouho těšila, ale já tě chápu :D Pro mě to samý - jednou a dost! SLAVES!!! a to jsem si myslela že irové jsou jiní. Mimochodem já jsem o aupair v USA jednu dobu taky přemýšlela, ale teďka momentálně chci do Guildfordu a žít tam svůj život a už nikdy nikomu ne sloužit :D

Post a Comment