Monday 1 September 2014

Hello September

Vystavil Cler v 15:21
Nééé, nemůžu uvěřit, že už je prvního září. Pondělí prvního, co Vám to říká? Mě to zní jako perfektní začátek. Čehokoliv. Pro mě návrat do hubnoucího režimu, celej srpen jsem lenošila, cpala se čokoládou a kynula, že už mi i malinkej Matt neustále opakuju "Káva there is big baby in ur tummy". Takže jo už je na čase zase začít něco dělat. 

Září mám ze všech měsíců ráda asi úplně nejmíň. Asi proto, že léto končí, v ovzduší je cítit podzim a začíná škola, což je teď pro mě ta nejlepší zpráva, jinak bych asi brzy zešílela! A já? Já chci v září stihnout úplně nejvíc věcí! Najít si nějakou extra práci, šetřit nejvíc jak to jde, přežít ve zdraví dve narozeninový párty, přečíst několik knížek, využít poslední měsíc v posilce na maximum, hodně randit a jíst co nejvíc zdravě. 

4545

Nicméně srpen byl lazy a plnej jídla a pití, ale nesmírně jsem si ho užila. Jakej byl ten Váš??

4 komentářů:

danny on Monday, 01 September, 2014 said...

V nových rozhodnutích máš mou plnou podporu! Protože ta je důležitá, sama to vím, takže tě budu podporovat, pokud uvidím, že se snažíš!
Můj srpen utekl tak rychle, že jsem sotva okem mrkla. Je pryč. Září je mým oblíbeným měsícem. Obecně mám podzim moc ráda. Většinou se právě na podzim vracím k blogování a dělám spostu věcí, na které nemám po zbytek roku energii ani náladu. Tak si ho pojďme užít, i kdyby pršely trakaře.

<3

Zuzanna on Tuesday, 02 September, 2014 said...

Děkuju za pochvalu fotek! :)
Samozřejmě, že to bude fajn, dokonce moc fajn, jen zvládnout všechno to zařizování a nervy okolo a pak to bude paráda. Přeju ti, aby ti to vyšlo. Já si to představuju podobně, jen o pár měsíců později po bakalářce. :)
Strašně ten čas letí, upřímně, taky nemám moc ráda září, je to divný období. Po tom krásném létu, najednou přijde podzimní atmosféra a škola k tomu. S jídlem jsem na tom stejně. Srpen stál za nic, co se týče diety a zdravého stravování. je na čase využít začátek měsíce k novému startu.
xx

KejT on Wednesday, 03 September, 2014 said...

Držím palce, ať to všechno výjde podle tvých představ!:))
S hubnutím to vidím podobně - v srpnu jsem si opravdu dopřávala ve velkém, takže je na čase nahodit "klidovej" režim a začít se hýbat:D taky si plánuju začít užívat života a hlavně volna než začne škola:) Tak uvidíme, jak to nakonec dopadne:)

Instantní krása♥

Unknown on Thursday, 04 September, 2014 said...

Já teda v Srpnu začala cvičit ale teď jsem taky nějak línější :) jinak večer nemůžu usnout protože o prázdninách jsem chodila spát pozdě:DD

Post a Comment