Tuesday 21 October 2014

in love

Vystavil Cler v 21:56
Asi bych řekla, že tohle byl jeden z nejlepší víkendu v tomto roce, hned bych se vrátila zpátky! Takže zase někdy příště! Cpát se fish & chips z pieru to taky nemůžu každej den, takže vzhůru do pracovní rutiny, taky jsem si včera vyběhla po hodně dlouhé no-gym pauze po stezce a ztratila se někde mezi farmami a lesem, a po hodině bloudění se ocitla ve vedlejší vesnici, daň za víkend obžerství, a náhodou mě krásně bolí svastvo! Happy days!

Jaký byl Váš víkend???

IMG_4716
IMG_4735
IMG_4733IMG_4687IMG_4708
IMG_4702IMG_4772
IMG_4784IMG_4780
IMG_4738IMG_4747

5 komentářů:

Kejmy Tatranská on Tuesday, 21 October, 2014 said...

ach, to sú nádherné fotky!!! takto by som naozaj rada strávila víkend, ako ležať v posteli chorá a liečiť sa :/ :).

Kejmy ♥.

Veru-life on Wednesday, 22 October, 2014 said...

To jsou nádherné fotky! Takový víkend by se mi taky líbil :) Na fotce se zmrzkou Ti to sluší. My jsme využili víkendové krásné počasí k focení a taky jsem dělala spoustu věcí do školy :)
Blog by Veru

Zuzanna on Wednesday, 22 October, 2014 said...

Happy days! :) No nic, já své happy days určitě neprožívám, teda víkend určitě nebyl happy a za všechno může škola. Ale o tom nemá cenu se bavit. Fotky jsou krásný, jsem už vážně trapná, mám chuť ti pořád psát ,jak moc ti závidím, ale v tom dobrém slova smyslu. Co já bych dala za to, ztratit se mezi farmami :P Jsem ráda, že jsem kdysi narazila na tvůj blog. Tvoje příspěvky mě vždy povzbudí a nakopnou k boji, abych to tady přežila a dál směřovala za svým snem.

Leattox. on Wednesday, 22 October, 2014 said...

Krasne fotky:) ta vevericka a zmrzlina!! :D

Bridge of Memories on Sunday, 02 November, 2014 said...

krasne fotky! vypada to tam moc dobre:)

PS: Zvu te na svoi giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

Post a Comment