Wednesday 29 October 2014

life update

Vystavil Cler v 22:49
Nemám babysitting, ale stejně mám dneska náladu se rozepsat. I když je můj život takřka beze změn (booring life of hopeless aupair) pořád se něco děje a tak si říkám, že vás o to nesmím připravit. Zrovna jsme si s Danny říkaly, jak ten čas hrozně letí, že jsem nedávno postla článek z bonfire night a už je tu zase. Další rok pryč.

Jo ještě před rokem, jsem byla tajně zabouchnutá do jednoho kluka ze supermarketu, to ovšem ještě nevěděl, že existuju a dneska už je to můj boyfie haha. Jo takže když zrovna nepracuju tady taky jsem s ním a cpeme se, což mi připomíná, že jsem začala zase běhat (což mi připomíná, že už nejsem členem v posilce v rámci šetření), naštěstí je Surrey přímo protkáno všemožnýma stezkama ( a já už jsem se jednou ocitla až kdesi na farmě u koňů) a tak se běhá jedna radost. Jen ta lenost.

No a když už mám ten nedostatek času tak aby to bylo ještě zajímavější tak jsem začala večery pracovat v hospodě. Takže si znovu musím oprášit matiku a učit se počítat a odečítat a do toho krásně točit Guiness jen to lítá. Takže můj život se točí od hospody po školku. Ono aby toho nebylo málo - moje milovaná host mum si založila školku. Takže místo třech malých roztomilých dětiček mi tu teď ječí takovejch deset. A aupařina je v cajku, smířila jsem jsem se z faktem, že za chování dětí nemůžou děti ale jejich rodiče, o důvod víc nesnášet moji host-mum žejo. Ta buď ječí jak zběsilá na všechny strany nebo je na svým ajfounu a nevnímá. A přitom my všichni víme, že nám spí ze zahradníkem haha.

No a mě se stejská po čr, vážně moc. Už aby byly Vánoce, skoro zase odpočítávám dny. Letos si pořídím 1D adventní kalendář! Tak prima už mám zase chut na čokoládu!!! No jdu rači spát :D

P.S.: jsem ze svým životem spokojená

X

5 komentářů:

Veru-life on Thursday, 30 October, 2014 said...

Já už se taky těším na Vánoce, budou prázdniny :) A je super, že jsi spokojená
Blog by Veru

danny on Thursday, 30 October, 2014 said...

Jak ten boyfie udělá život lepším, že?

Cler on Thursday, 30 October, 2014 said...

samozřejmě Danny :D

Ema má mámu on Sunday, 02 November, 2014 said...

Já nikdy nevim, kam mám odepsat :D

No čumim, že sis k dětem vzala ještě práci v hospodě, zas takovej sebevrah já nejsem :D Takže klobouk dolů :) A nechceš se už na ten babysitting vykašlat, když je to u rodiny tak na prd? Ale tak věčně to zas dělat nebudeš, třeba jednou na propagaci v textilním oboru dojde (co si pod tím mám ty vogo představit? :D)! No a co ten tvůj lavrbój, propásla jsem ho nebo tu ještě nebylo foto?? :P

cara mia on Sunday, 02 November, 2014 said...

to je super napísané, bavilo ma to. :)

Post a Comment