Tuesday 16 December 2014

BLOGMAS | Last few days and packing

Vystavil Cler v 15:22
Najednou je úterý a já si balim svoje saky paky a zejtra letím domů. Unbelievable! 

IMG_5014

Tak přemýšlím co jste zmeškali? V pondělí jsme byli s L. na drinčku, v úterý jsme se jeli podívat po mým narozeninovým dárku - neúspěšně! Ve středu jsme si s Karolínou daly brownie hot chocolate a večer jsem měla poslední šichtu v restauraci. Ve čtvrtek poslední cleaning u Mandy a v pátek jsme s holkama obešly všechny Cranleighovský obchody a já pak večer vzala na rychlo šichtu za barem. 

Sobotní ráno jsem měla celý pro sebe, uklidila jsem pokoj, vyhodila půlku skříně, a pak jsme s L. jeli do Wokingu a krásně se cestou pohádali, a pak jsme mi našli můj vysněnej dárek :D Večer jsme se koukali na Polární express a cpali se pizzou. A v neděli jsme udali poslední velký vánoční nákupy!

Teď už zbývá jen hora žehlení, uvařit večeři, vykoupat děti a hurá s L, do GBK na papáání.
A zejtra vstávám o pěti a letím domůůůů!

IMG_5016
Jak se máte Vy??

2 komentářů:

R. on Tuesday, 16 December, 2014 said...

to jsou samý nákupy :D
vysněnej dárek? No pochlub se :)
Užij si vánoce doma!

Unknown on Friday, 19 December, 2014 said...

Jsi to měla celkem nabitý teda :D
A jaký dárek?

Post a Comment