Monday 8 December 2014

BLOGMAS | London

Vystavil Cler v 20:26
Zdravíím!! Konečně jsme překonali všechny ty chřipky a všechno, a jsem úúplně fit! Tohle byl naprosto super víkend! V sobotu ráno jsem nakoupila pár vánočních dárků, byla jsem sama doma, tak jsem vařila pro L. úúúplně po prvé! Pak jsem měla asi tenhle rok poslední směnu za barem, a to byl taky fajn večer, žádní drunkiees a živá hudba, pohodička a máme novou třpitkatou vodku, kterou si dneska večer s L dáme s limonádou, mňam!

No v neděli ráno jsme vyrazily do Londýna. A mě se chtělo tak spááát a byla jsem grumpy do té doby než jsem uviděla na Covent Garden první vánoční výzdobu a celá jsem ožila. Miluju Vánoční Londýn! Winter Wonderland v Hyde parku, kde jsme snědli všechno co sme mohli a vánoční trhy na South bank!

Už se cítím vánočně a vy???

IMG_4966IMG_4971
IMG_4960IMG_4976
IMG_4979IMG_4984IMG_4985IMG_4990

3 komentářů:

R. on Tuesday, 09 December, 2014 said...

Jsem ráda, že jsi už fit :)
Co jsi nakoupila?
Fotky úchvatný, jako vždy^^
Užívej vánoční čas!

Veru-life on Tuesday, 09 December, 2014 said...

Jé, krásné fotky :) Já už jsem taky moc vánočně naladěná :)
Blog by Veru

Zuzanna on Tuesday, 09 December, 2014 said...

Po zhlédnutí tvých fotek se cítím ještě víc vánočně jak předtím. Krásný. A máš pěkný nehtíky.
xx

Post a Comment