Monday 1 June 2015

we live in this mad world

Vystavil Cler v 00:12
Zdravim,
dneska mám náladu přidat článek vyloženě kecací (v podstatě jen ztěžování a brblání o životě nic pozitivního), máme konec měsíce a já mám za sebou opravdu shit víkend. Znáte to, když prostě nemáte náladu na nic, venku prší a vy se chcete schovat před celým světem, ve finále vás nasere i taková maličkost, že nemůžete najít hřeben. V tomhle stylu byl asi tak nějak můj víkend. S L. jsme se viděli až dneska, protože i na něho jsem byla naštvaná a nemohla jsem se přes to přenést, protože moje hrdost nezná meze. Ale po bouři vždycky vyjde slunce, nebo alespon duha....

Whats new??? sere mě práce, což není novinkou žejo. Někdy napíšu článek o tom proč se nikdy nestát aupair aneb o tom jak se brzy zbláznim. Upřímně až si jednou sbalim saky paky a překročím práh toho domu bude to můj nejťastnější den, a věřte, že už to nebude dlouho... Moje druhá práce za barem je super, nuda, ale i docela prdel. Beru si teď každej víkend a šetřim a šetřim. Růžová budoucnost. 

Vlastně už mi zbývá jen měsíc a 13 dní do prázdnin. Nakonec se mi podařilo koupit letenku i mamce, takže se pak vrátí se mnou a budu jí tu mít ještě týden. Pohodový 3 týdny prázdnin. Už abych vážně začala makat na letní postavě, haha. Tak třeba od toho prvního, což je vlastně zítra, tak to už se nestíhám přecpat zmrzlinou! Docela mi ten můj hubnoucí život chybí docela... Ale! Je na čase začít ty prázdniny plánovat! Léto se blíží!

Ale než vás všechny dostanu do úplné deprese tak se ještě pozastavím u věcí co mi udělaly radost...
tak třeba to, že se mi podařilo koupit lístky na Prodigy! Tak si 20 dní před tím než budu mít narozky uděláme nejlepší víkend v Londýně. Na to se budu těšit až do prosince. No a taky to jak mi mamka posílá fotky zásob co na nám dělá na léto, samý cidery :D a pak jak jsem se snažila udělat v hospodě trojlístek na Guiness a vždycky z toho vyšly nějaký kozy nebo penis, tak jsme se smáli, no a ty koťátka co se narodily v pondělí, v podstatě já a L. jsme byli jediný doma, když se to stalo tak k nim máme spešl citovej vztah haha, už se nemůžu dočkat až otevřou oči a rozutečou se na všechny strany a já si je pak budu krást do postele.

hello june

nu mějte se fajn :) vaše Cler xxx

7 komentářů:

EsV Fantasy on Monday, 01 June, 2015 said...

Jak píšeš o překročení prahu domu a vypadnout pryč.. Přesně toto jsem chtěla celou střední. Mívala jsem tedy strašné hádky s mámou a už jsem na to psychicky neměla, už jsem se jen těšila, až vypadnu. Vím, že to je něco jiného, že nejspíš nemáš tolik problémů, ale podstata je stejná! Hlavně vypadnout :).

Zuzanna on Monday, 01 June, 2015 said...

Na článek, proč se nikdy nestát Aupair se moc těším, samozřejmě ti nepřeju to trápení, ale vše co se kolem aupair týká mě zajímá, baví a tak no. O létě mi ani nemluv, jako zhubnout rozhodně nestíhám, klasika, a už jsem nejspíš rezignovala, ale tu zmrzku bych si teď dala :O A Prodigy ti závidím, ne že bych je musela vidět, ale interpreti jako oni mají prostě nejlepší koncerty, je to mega párty a ty jsou nejlepší. :)

Darinka on Monday, 01 June, 2015 said...

O zmrzce mi ani nemluv! :D a hlavu vzhůru! :)

Unknown on Saturday, 13 June, 2015 said...

Ani mi o tom aupair nemluv, moc se mi do toho nechce, ale planuju to jako poslední zkušenost a pak už nee :D
dreammorebabe

Unknown on Monday, 15 June, 2015 said...

Letím 10/8 a hned jak se za rok vratim tak pádím do Anglie, jsem uplně na jehlách teď jak to vše vyjde a nevyjde.

Malá Dominika on Monday, 15 June, 2015 said...

A copak, že tě tvoje rodina tak deptá..? Jsou to snad nějací smradi nebo nejsou milí? :( Každopádně mě to mrzí a vůbec ti to nezávidím, že ti to leze na nervy, ale už jen pár dnů a budeš to mít za sebou :)

Cler on Monday, 15 June, 2015 said...

Malá Dominika: spíš je to tím, že už tu jsme s něma hrozně dlouho a už toho mám fakt plný zuby, pořád to samý, děti neposlouchaj, táta je věčně pryč a když tu je tak stejně nic moc, a máma tu prostě nesnášim, ale jsme tolerantní člověk, co snese dost, a to je asi ten můj problém, že neříkám ne, a tak se té mojí dobroty využívá čímdál víc

Post a Comment