Tuesday 16 June 2015

4 weeks to go

Vystavil Cler v 00:08
InstagramCapture_d94a2bf5-6454-4f3d-b85c-3a78d7d3c3ba

* 4 týdny do prázdnin! Whoop whoop!
* minulý týden měl 12 dní, co je to ten víkend???
* v Brightonu fučí vítr a do kraťasů jedině v silonkách
* v KFC mají ten nejlepší kuřecí salát, který si můžete přetransformovat na tortilu
* dietuju na poslední chvíli
* jsem ebay maniak a koukám na výměnu maželek
* pořád teď jedu AC/DC (AC/DC - Rock' n Roll Train)
* brzy už budu s L. rok (cháápete to???)
* v září končím svůj aupair job (fingers crossed)
* jo a už máme jenom dvě koťátka a krásně nám šilhají :D

Mějte fajnovej týden :)) Vaše otrávená Cler xx

5 komentářů:

Unknown on Thursday, 18 June, 2015 said...

Tak abys to už měla za sebou ! Jojo měla, přesně po tom co jsem se vrátila z aupair jobu, mám z té ameriky vítr, aby to znova nepřišlo,ale snad ne :D

Ľúbezná on Saturday, 20 June, 2015 said...

tá kočička :) AC/DC je klasika, ale príde mi, že je to stále dokola to isté :D
ľúbezná

Unknown on Tuesday, 23 June, 2015 said...

Bože, ja by som tak strašne chcela takéto chutnučné mačiatko :3 ale niekedy zabudnem nakŕmiť aj seba, takže radšej nie :D veľa šťastia s tou aupair prácou! nech ti to vyjde ako má :)

Malá Dominika on Tuesday, 23 June, 2015 said...

Tak doufám, že už máte v Brightonu lepší počasí, ale teda tady to taky za moc nestojí.... :( já jsem zase byla minulý měsíc ali maniačka, ale díky Bohu mě to přešlo!!! Jinak moc gratuluji k blížícímu se výročí, to je moc hezký :)

Zuzanna on Wednesday, 24 June, 2015 said...

Boží kotě! ... Já chci taky prázdniny! :(

Post a Comment