Thursday 2 July 2015

12 day to go

Vystavil Cler v 00:06
Welcome July ❥

nějak nestíhám život, dneska jsem zjistila, že už je červenec a hrozně mě mrzí, že na vás nemám čas. Snad se máte líp než já, já se mám totiž dost mizerně a už si chci sbalit všechny moje saky paky a jet domů!
Snad brzy přidám nějaký fotky :))
Vaše CLER xxx

2 komentářů:

Unknown on Thursday, 02 July, 2015 said...

Ahojky Cler, psala jsem ti na ask, ale koukala jsem že jsi odpovídala naposledy před rokem. Píšu ti proto, že přemýšlím vycestovat a dělat aupair. Na VŠ sem se sice dostala, ale moje angličtina je dost mizerná a chtěla bych to příští rok zkusit už jen i podle toho jak mi ta vejška půjde/nepůjde. Mohla bych si s tebou vyměnit pár emailu? Byla bych ti moc vděčná :) kristynakulhankova@email.cz

Cler on Thursday, 02 July, 2015 said...

už jsem ti odepsala :-))

Post a Comment