Thursday 8 October 2015

September, pub life, new job

Vystavil Cler v 21:08
6tag_081015-175309

Ahoj všichni!
Máte se skvěle? Já oukej. V první řadě - jsem bloger na houby, co furt zapomíná, že nějakej blog vlastně má. I když je pravda, že jsem chtěla napsat článek už asi tak měsíc. Jo září se někam úplně ztratilo. Chtěla jsem mluvit o nové práci, a najednou už jsem to měsíc a už to ani není taková novinka, ale zaběhnutá rutina. Baví mě to. Hospodský prostředí, velký matematický počty, ožralá angličtina a věčně politý tričko pivem, ale kromě toho se starám ještě o bed & breakfast, kde i bydlim. A to je pohodička. Někdy nuda, někdy lítačka. Teďka překopáváme bar a já už se nemůžu dočkat až otevřeme ten novej. Prostě jsem happy. 

A jaký bylo vaše září?? Mě se asi nic zvláštního nestalo. Nechala jsem si po dvou letech zastřihnout vlasy od odborníka (nikoliv sama doma nad umyvadlem haha) a už to asi tak budu praktikovat pořád, no a vlastně se musim pochlubit, že jsem celý září jedna naprosto krásně zdravě - velká pochvala, a taky na tom nehodlám nic měnit, dokonce jsem se zase upsala do posilky! Po roce zase zpátky a těšim se na to! Jaký bylo vaše září???

2 komentářů:

Malá Dominika on Sunday, 11 October, 2015 said...

Moje září bylo perfektní, protože počasí bylo prostě perfektní! :) A páni, obdivuji tě, že tu práci takhle zvládáš, mě by z takové práce asi kleplo :D

Danielle on Monday, 12 October, 2015 said...

congrats on the job :)

danielle | avec danielle

Post a Comment